مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

برنج سرخ شده سیر چیلی

برنج سرخ شده سیر فلفلی نوعی تغذیه با برنج سرخ شده پایه گیاهی از غذاهای چینی هندو است . به نظر می رسد معطر ، ملایم گرم ، تند و خوشمزه است. در رستوران های چینی هند کاملاً مشهور است و در همان خط نودل سیر فلفل درست می شود.

به همین ترتیب این برنج سرخ شده به یک غذای فرعی احتیاج ندارد زیرا خوشبو ، ادویه دار و به تنهایی سرو می شود. اما طرفهایی مانند مرغ چیلی ، مرغ سیر ، قارچ چیلی یا هر نوع غذای مخصوص چینی هندو بسیار مناسب این برنج است. اگر یک غذای فرعی دارید ، می توانید از سبزیجات مخلوط موجود در این دستور غذا صرف نظر کنید. برنج همچنان عالی خواهد بود.

 

تبلیغات

 

طرز تهیه برنج سرخ شده سیر چیلی

1. سیر و فلفل قرمز درست کنید. سیر را نگینی خرد کنید و با قیچی غذا ، فلفل قرمز را از بین ببرید تا ورقه ورقه شود. شما همچنین می توانید این هر دو را مخلوط کرده و یک خمیر سیر فلفل درست کنید و در دستور غذا استفاده کنید. اگر برنج سرخ شده بسیار معطر را دوست دارید ، پیشنهاد می کنم یک خمیر درشت را در یک گلدان دستی یا مخلوط کن خرد کنید. از آنجا که من بچه های کوچکی در خانه دارم ، آنها را خرد نکردم.

2. برنج را حدود 30 دقیقه بشویید و خیس کنید. آشپزخانه را بپزید. کنار بگذارید تا کاملا خنک شود.

3. روغن را در ووک یا ماهی تابه گرم کنید ، فلفل قرمز و سیر را بهمراه یک عدد چیلی قرمز شکسته تفت دهید و فقط 1 دقیقه تفت دهید. این کار را روی شعله زیاد انجام ندهید و نباید بیش از حد بپزد. این ممکن است به طعم تلخ منجر شود.

4. پیازهای نازک یا سفید پیاز را اضافه کنید. از این به بعد روی شعله بالا تفت دهید.

5. وقتی پیازها کمی صورتی شدند ، بقیه سبزیجات را اضافه کنید. من از هویج ، فلفل دلمه ای ، لوبیا و گل کلم استفاده کرده ام. همچنین می توانید از کلم ، جوانه لوبیا و غیره استفاده کنید.

6. وقتی سبزیجات کمی ملایم یا نیمه پخته شدند ، سس سویا اضافه کنید.

7. سرکه و شکر اضافه کنید. یک دقیقه تفت دهید.

تبلیغات

 

8. برنج و نمک خنک شده را اضافه کنید. من هم ترجیح می دهم الان کمی روغن زیتون اضافه کنم. اگر سبزی کرفس یا پیازچه دارید می توانید هم اکنون آن را اضافه کنید.

9. 2 دقیقه مخلوط کنید و سرخ کنید.

گرم سرو کنید.

لطفاً مقداری را که در تابه می بینید اندازه گیری نکنید ، من دستور تهیه را برای تهیه 4 وعده دو برابر کردم.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۴۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

دستور تهیه غذای هندی بلام پارامانام

Bellam paramannam یک غذای سنتی است که در بیشتر خانه های آندرا در طول جشنواره های makara sankranti (جشنواره پنگال) ، varalakshmi vratam ، lakshmi puja و navratri puja درست می شود. در بعضی مناطق به آن سانکرانتی پونگالی یا بللام پونگالی نیز گفته می شود. این به طور خاص برای جشنواره Sankranti آماده شده است.

 

من فقط دستور مامانم را دنبال می کنم و تعجب می کنم که آیا نسخه دیگری برای ساخت این پارامانام بلام وجود دارد؟

در طول آماده سازی غذاهای جشنواره ، اولین کاری که صبح باید انجام دهید این است که شربت جاگری درست کنید و در حالی که آماده سازی های دیگر را ادامه می دهید آن را کنار بگذارید تا خنک شود.

تبلیغات

 

از آنجایی که افزودن شربت گرم به هر payasam یا paramannam خواهد شیر دلمه و خراب کردن ظرف. بنابراین همیشه اطمینان حاصل کنید که شربت جاگه شما تا دمای اتاق خنک است.

این دستورالعمل یک شیرینی بسیار خامه ای ، خوشمزه و خوشمزه ارائه می دهد. اگر از رژیم کم چربی استفاده می کنید ، می توانید شیر کم چربی را جایگزین کنید و غزه را کاهش دهید.

 

آماده سازی

1. برنج و دال را حداقل برای 15 تا 30 دقیقه خیس کنید.

2. در صورت داشتن ژاگری که تمیز و بدون هرگونه سنگ یا ناخالصی است ، می توانید مستقیماً مرحله 6 را رد کرده و شروع کنید. در غیر این صورت تهیه شربت را اینجا دنبال کنید. آب را به اندازه کافی اضافه کنید تا ژاگری را در ظرف ته سنگین غوطه ور کنید. داغ شوید تا کاملا ذوب شود.

3. آوار را فیلتر کرده و بردارید.

4. ظرف را بشویید و شربت فیلتر شده را به ظرف انتقال دهید ، آن را بجوشانید تا کمی غلیظ شود. به یاد داشته باشید که با خنک شدن ضخیم تر می شود.

5. این را به یک کاسه وسیع منتقل کرده و برای خنک شدن آن را تا حدی در آب سرد یخ قرار دهید. مراقب باشید تا آب به شربت نازک نریزد.

طرز تهیه پارامنام bellam

6. با شعله ملایم ، شیر و آب را در قابلمه سنگین ته بجوشانید ، آب برنج و دال را تخلیه کرده و به شیر در حال جوش اضافه کنید.

تبلیغات

 

7. بپزید تا برنج و دال نرم پخته شود. بررسی کنید آیا برنج نرم پخته شده است یا خیر. یک دانه برنج برداشته و آن را له کنید تا پخته بودن آن بررسی شود. اگر قبل از پخت درست برنج شربت اضافه کنید ، برنج سفت می شود و بیشتر پخته نمی شود.

8. شربت جاگری خنک شده را ریخته ، پودر هل را اضافه کرده و خوب هم بزنید تا جاگی ها به خوبی مخلوط شوند. من از ترس اینکه شیرین نشود بیشتر آشپزی نمی کنم. حرارت را خاموش می کنم و ظرف را روی اجاق گاز می گذارم.

9. در حالی که برنج می پزد ، می توانید سرخ کردن آجیل ها را به پایان برسانید. گلدان را در یک تابه کوچک گرم کنید ، بادام هندی را اضافه کرده و تفت دهید تا کمی طلایی شود ، کشمش را اضافه کرده و روی حرارت قرار دهید. این را به payasam اضافه کنید.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۴۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

دستور تهیه برنج سرخ شده قارچ

قارچ دستور العمل برنج سرخ شده ساخته شده در هند و چین سبک - سریع برنج سرخ شده با قارچ و فلفل دلمه ای کمتر از 30 دقیقه ساخته شده است. از آنجا که قارچ ها روی شعله زیاد در سس سویا تفت داده می شوند ، کارامل می شوند و طعم فوق العاده خوبی دارند. همچنین می توانید از هرکدام از سس های آماده مورد علاقه خود استفاده کرده و از سس سویا صرف نظر کنید. این را می توانید به تنهایی یا با سس گوجه فرنگی یا فلفل قرمز سرو کنید.

 

 

با افزودن سبزیجات مخلوط ، جوانه لوبیا یا حتی تخم مرغ ، می توانید تغییرات خاص خود را در این مورد ایجاد کنید. ترجیح می دهم این کار را فقط با استفاده از فلفل دلمه ای و پیاز انجام دهم. همچنین می توانید از پیاز بهار ، کلم و کرفس برای تکرار طعم های رستوران استفاده کنید.

 

تبلیغات

 

طرز تهیه برنج سرخ شده قارچی - عکس گام به گام

1. برنج را حدود 15 دقیقه بشویید و خیس کنید. در آب زیادی بپزید تا خوب شود. در آبکش آبکش کنید. کنار بگذار روغن زیتون را در ووک یا ماهی تابه گرم کنید. روی شعله زیاد سیر را تفت دهید تا معطر شود.

2. برش های پیاز یا سفیده پیاز را به مدت یک دقیقه تفت دهید.

3. فلفل دلمه ای ، برش های نازک قارچ و فلفل قرمز بریده شده را اضافه کنید.

4. تفت دهید تا نرم و کاملاً پخته شوند. قارچ ها معمولاً آب را رها کرده و با رطوبت خود می پزند. اگر پخته نشدند ، ممکن است لازم باشد روی حرارت ملایم بپوشانید و بپزید.

5. سس سویا را اضافه کرده و روی شعله زیاد تفت دهید. همچنین ممکن است از سس سویا ، سرکه صرف نظر کرده و در صورت لزوم از سس آماده بطری دلخواه خود استفاده کنید.

تبلیغات

 

6. سرکه اضافه کنید.

7. برنج پخته ، فلفل و سبزی پیاز بهار را اضافه کنید. نمک را به طور یکنواخت بپاشید.

8. همه چیز را خوب مخلوط کرده و به مدت 2 دقیقه سرخ کنید.

تبلیغات

 

برنج سرخ شده قارچ را گرم سرو کنید.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۴۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

دستور پولی هورا

دستور پولی هورا با عکس گام به گام. Pulihora یک غذای محبوب برنج از غذاهای آندرا است که با گل نارنگی ، برنج ، ادویه های معتدل و برگ کاری درست می شود. همچنین به عنوان chintapandu pulihora شناخته می شود. این یکی از اساسی ترین غذاهایی است که در جشنواره های آندرا تهیه می شود.

هر ایالت جنوبی هند نسخه متفاوتی از این غذا دارد و معمولاً به برنج تمر هندی معروف است. 

همه اینها معمولاً در خانه های سنتی در طول جشنواره ها و حتی در روزهای عادی ساخته می شوند. Pulihora همچنین در معابد محبوب است و به عنوان prasadam به فدائیان ارائه می شود. pulihora به سبک معبد نه تنها بسیار خوش طعم بلکه خوشمزه است.

تبلیغات

 

تهیه پولیوهورا در خانه ساده است و حتی توسط یک تازه کار نیز تهیه می شود. من chintapandu pulihora را بیشتر در طول جشنواره ها درست می کنم و خیلی نادر برای یک ناهار آخر هفته که سبزیجاتم تمام می شود درست می کنم.

 

چگونه پولیوهورا درست کنیم

1. برای تهیه پودر خردل (اختیاری) - دانه خردل را به یک تابه اضافه کنید و آنها را گرم کنید. زیاد سرخ نکنید ممکن است تلخ شود. آن را برداشته و کنار بگذارید تا خنک شود. یا می توانید از دانه کنجد استفاده کنید. خشک آنها را در ظرف تفت دهید تا شروع به پاشیدن کنند. آنها را خاموش و خنک کنید. یک پودر خوب درست کنید. این را کنار بگذارید.

2. خیساندن تمر هندی : تمر هندی را بشویید و خیسانده و با فشار دادن خمیر غلیظ درست کنید. فیلتر برای از بین بردن سنگ و آوار. این را کنار بگذارید.

3. برنج را بدون اینکه لوس شود ، بپزید. من برنج را در زودپز به مدت 1 سوت مستقیم می پزم. برنج را در بشقاب پهن پخش کنید و نمک ، زردچوبه و روغن بپاشید. کنار بگذارید تا کاملا خنک شود.

پولی هورا

4. به یک تابه روغن اضافه کنید و آن را گرم کنید. خردل ، چانا دال ، اوراد دال و بادام زمینی را اضافه کنید. بادام زمینی ها را سرخ کرده تا طلایی و معطر شوند. سپس برگ های کاری ، زنجبیل ، فلفل قرمز و فلفل قرمز اضافه کنید. همه چیز را خوب تفت دهید تا برگ های کاری ترد شوند.

5. خمیر تمر هندی ، جاجری ، پودر و نمک بیشتری اضافه کنید و آن را بپزید تا مخلوط غلیظ شود.

5. هنگامی که مخلوط روغن را ترک کرد اجاق گاز را خاموش کنید.

تبلیغات

 

6. پودر خردل را بپاشید. سپس مخلوط پولی هورا را روی آن اضافه کنید. برنج را خوب مخلوط کنید.



 

نکاتی برای بهبود خوب

1. برنج را به صورت دانه ریز بپزید و له نشده باشد. اگر برنج را خیلی نرم یا مایه دار بپزید ، به pulihora خوبی نخواهید رسید. برنج سالخورده بهتر است زیرا لازم است برنج را دانه دار بپزید. متناسب با سن برنج از آب استفاده کنید. برنج تازه برداشت شده فقط 1.5 فنجان آب برای هر فنجان برنج نیاز دارد.

2. همیشه تفاله تمر هندی را بشویید ، خیس کنید و فیلتر کنید. معمولاً تمر هندی دارای گرد و غبار و ذرات ناخواسته زیادی است ، بنابراین حداقل یک بار قبل از استفاده آن را بشویید. پس از خیس شدن ، آن را از فیلتر عبور دهید. این کمک می کند تا از فیبر و تفاله ناخواسته خلاص شوید.

3. برای تهیه پولیوهورا به سبک معبد ، کمی پودر خردل یا پودر کنجد اضافه کنید. اما این اختیاری است از هر دو استفاده نکنید زیرا باعث تلخ شدن ظرف می شود. من معمولاً چند پوند از این پودر تهیه می کنم و در یخچال نگه می دارم زیرا تهیه آن فقط کمی سخت است.

4- اگر برای پیشکش به خدا پولیوهورا درست می کنیم ، پس از مصرف چیلی و زنجبیل صرف نظر می کنیم. برای گرما برخی از افراد حتی فلفل خرد شده را اضافه می کنند.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۴۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

طرز تهیه سیر ترشی اسپانیایی

عناصر
  •  
  • 2 پیمانه آب
  • 3 فنجان حبه سیر پوست کنده شده
  • 12 دانه گشنیز
  • 6 دانه فلفل کامل
  • 3 چیل داغ خشک ، خرد شده
  • 3 فلفل دلمه
  • 1 برگ بو ، به سه قطعه پاره شده است
  • 1-1 / 2 فنجان سرکه شراب سفید یا سرکه سفید مقطر
  • 1 قاشق غذاخوری شکر
  • 1-1 / 2 قاشق چایخوری کنسرو نمک

جهت ها


در یک قابلمه بزرگ ، آب را بجوشانید. سیر را اضافه کرده و 1 دقیقه بجوشانید.
در همین حال ، گشنیز ، دانه های فلفل دلمه ای ، فلفل دلمه ای ، فلفل دلمه ای و برگ بو را بین سه شیشه گرم نیم پیمانه تقسیم کنید. سیر را آبکش کرده و درون شیشه ها را در 1/2 سانتی متر از قسمت بالا قرار دهید.
در یک قابلمه کوچک ، سرکه ، شکر و نمک را مخلوط کنید. مدام به هم بزنید تا به جوش بیاید. مایع داغ را با احتیاط روی سیر ملاقه کنید و 1/2 در آن را ترک کنید. فضای سر حباب های هوا را بردارید و در صورت لزوم فضای اصلی را با افزودن مخلوط داغ تنظیم کنید. رینگ ها را پاک کنید. درب وسط شیشه ها ؛ نوارها را تا زمان محکم شدن انگشت پیچ کنید.


شیشه ها را با آب در حال جوشیدن درون ظرف قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که کاملاً با آب پوشانده شده اند. بجوشانید. به مدت 10 دقیقه پردازش کنید. شیشه ها را برداشته و خنک کنید.
یادداشت ویراستار
زمان پردازش ذکر شده برای ارتفاعات 1000 فوت یا کمتر است. برای ارتفاعات تا 3000 فوت ، 5 دقیقه اضافه کنید. 6000 پا ، 10 دقیقه اضافه کنید 8000 پا ، 15 دقیقه اضافه کنید 10000 پا ، 20 دقیقه اضافه کنید.
ارزش غذایی
1 حبه سیر: 5 کالری ، 0 چربی (0 چربی اشباع) ، 0 کلسترول ، 30 میلی گرم سدیم ، 1 گرم کربوهیدرات (0 قند ، 0 فیبر) ، 0 پروتئین.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۴۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

ترشی کدو سبز شیرین و شور

عناصر

 

  • 11 فنجان کدو سبز خرد شده (حدود 3 پوند)
  • 1 پیاز بزرگ ، نصف شده و نازک خرد شده
  • 1/3 فنجان نمک کنسرو
  • 4-1 / 2 فنجان سرکه سفید
  • 3 فنجان شکر
  • 1 قاشق غذاخوری دانه خردل
  • 1-1 / 2 قاشق چای خوری زردچوبه چرخ شده

جهت ها


کدو سبز و پیاز را در یک کاسه بزرگ غیرفعال قرار دهید. نمک را بپاشید و آن را پرتاب کنید تا پوشانده شود. برای پوشاندن آب اضافه کنید بگذارید در دمای اتاق 2 ساعت بماند. زه کشی؛ کاملاً آبکشی و تخلیه کنید.
 موجودی باقیمانده را ترکیب کنید. جوش آورده و هم بزنید تا شکر حل شود. گرما را کاهش دهید بگذارید 5 دقیقه بجوشد تا طعم ها مخلوط شوند. مخلوط کدو سبز را اضافه کنید گاهی جوش بزنید و جوش بیاورید. گرما را کاهش دهید بجوش و آرام ، بدون پوشش ، 5-4 دقیقه یا تا زمانی که گرم شود.


مخلوط داغ را با احتیاط ملاقه کنید و درون شش شیشه داغ 1 پیمانه ای بگذارید و 1/2 در آن باقی بماند. فضای سر حباب های هوا را بردارید و در صورت لزوم فضای اصلی را با افزودن مایع ترشی گرم تنظیم کنید. رینگ ها را پاک کنید. درب وسط شیشه ها ؛ نوارها را تا زمان محکم شدن انگشت پیچ کنید.
شیشه ها را با آب در حال جوشیدن درون ظرف قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که کاملاً با آب پوشانده شده اند. بجوشانید. به مدت 10 دقیقه پردازش کنید. شیشه ها را برداشته و خنک کنید.


نکات ترشی کدو سبز شیرین و ترش
کدو سبز ترشی چه طعمی دارد؟


طعم کدو سبز ترشی بسیار شبیه ترشی است که با خیار درست می شود. حتی می توانند کمی ترد باشند زیرا محتوای آب کدو سبز کمتر است.


کدو سبز ترشی چه مدت دوام می آورد؟


شیشه های ترشی کدو سبز باز نشده فقط باید تا یک سال نگهداری شود. این ترشی ها پس از باز شدن ، 2-3 هفته در یخچال ماندگار می شوند.


با کدو سبز ترشی چه کاری باید انجام دهم؟


کدو سبز ترشی جایگزین مناسبی برای هر زمان استفاده از ترشی است. آنها را با همبرگر ، ساندویچ و هوای سبک کوبایی امتحان کنید. تحقیقات انجام شده 
ارزش غذایی
1/4 فنجان: 12 کالری ، 0 چربی (0 چربی اشباع) ، 0 کلسترول ، 87 میلی گرم سدیم ، 3 گرم کربوهیدرات (2 گرم قند ، 0 فیبر) ، 0 پروتئین.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۴۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

آموزش ترشی کریسمس مناسب ارامنه

عناصر

 

  • ترشی شوید 1 گالن
  • 11-1 / 4 فنجان شکر
  • 1 فنجان سرکه سفید
  • 1 قاشق غذاخوری دانه خردل
  • میخک کامل 1 قاشق غذاخوری
  • 3 تا 4 عدد فلفل جلاپنو ، خرد شده
  • 4 تا 5 حبه سیر ، خرد شده
  • 4 تا 5 چوب دارچین کامل
  • 1 پوند آلبالو کامل
  • 3 شیشه (هر کدام 15 اونس) پیاز مروارید ، آبکش شده
  • 1 قاشق چایخوری روغن زیتون

جهت ها


خیارشور ، آب ذخیره شده را تخلیه کنید آب را کنار بگذارید. خیار شور را به 1/2 اینچ بریزید. برش؛ کنار گذاشتن در یک گلدان بزرگ ، شکر ، سرکه ، دانه خردل ، میخک ، فلفل ، سیر ، چوب دارچین و آب ترشی را مخلوط کنید.


پختن روی شکر با حرارت متوسط ​​، حدود 10 دقیقه حل می شود ، و گاهی اوقات هم می زنید. جوش بیاورید. گرما را کاهش دهید به آرامی ، 10 دقیقه بجوشد. از روی حرارت بردارید کمی خنک چوب دارچین را دور بریزید.
در یک کاسه بزرگ ، گیلاس ، پیاز و برش های ترشی را با هم مخلوط کنید. مایعات را روی مخلوط ترشی بریزید. روغن را هم بزنید.
روی آن را بپوشانید و به مدت 48 ساعت در یخچال قرار دهید و گاه گاهی هم بزنید. مخلوط را بین شیشه ها تقسیم کنید. روی آن را بپوشانید و تا 1 ماه در یخچال نگهداری کنید.
یادداشت ویراستار
هنگام برش فلفل تند از دستکش یکبار مصرف استفاده کنید. روغن ها می توانند پوست را بسوزانند. از دست زدن به صورت خودداری کنید.
ارزش غذایی
1/4 فنجان: 99 کالری ، 0 چربی (0 چربی اشباع) ، 0 کلسترول ، 55 میلی گرم سدیم ، 25 گرم کربوهیدرات (23 گرم قند ، 0 فیبر) ، 0 پروتئین.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۳۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

ترشی قارچ اروپایی

عناصر

 

  • 5 پوند قارچ تازه کوچک
  • 2 عدد پیاز بزرگ ، نصف شده و خلال شده
  • 2 فنجان سرکه سفید
  • 1-1 / 2 فنجان روغن کانولا
  • 1/4 فنجان شکر
  • کنسرو نمک 2 قاشق غذاخوری
  • 3 حبه سیر ، خرد شده
  • 1-1 / 2 قاشق چایخوری فلفل
  • 1/4 قاشق چایخوری ترخون خشک

جهت ها


همه مواد را در یک گلدان ذخیره کنید. جوش بیاورید. گرما را کاهش دهید به آرامی ، 10 دقیقه بجوشد. مخلوط داغ را با احتیاط ملاقه کنید و درون هشت شیشه داغ 1 پیمانه ای بگذارید و 1/2 در آن را بگذارید. فضای سر
حباب های هوا را بردارید و در صورت لزوم فضای اصلی را با افزودن مخلوط داغ تنظیم کنید. رینگ ها را پاک کنید. درب وسط شیشه ها ؛ نوارها را تا زمان محکم شدن انگشت پیچ کنید. شیشه ها را داخل کنسرو قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که کاملا با آب پوشانده شده اند. جوش بیاورید. به مدت 20 دقیقه پردازش کنید. شیشه ها را برداشته و خنک کنید.


یادداشت ویراستار
زمان پردازش ذکر شده برای ارتفاعات 1000 فوت یا کمتر است. برای ارتفاعات تا 3000 فوت ، 5 دقیقه اضافه کنید. 6000 پا ، 10 دقیقه اضافه کنید 8000 پا ، 15 دقیقه اضافه کنید 10000 پا ، 20 دقیقه اضافه کنید.
ارزش غذایی
1/4 فنجان: 18 کالری ، 1 گرم چربی (0 چربی اشباع) ، 0 کلسترول ، 35 میلی گرم سدیم ، 2 گرم کربوهیدرات (1 گرم قند ، 1 گرم فیبر) ، 1 گرم پروتئین. مبادلات دیابتی: 1 غذای رایگان.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۳۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

طرز تهیه ترشی یونانی هفت دره

عناصر
  •  
  • گوجه سبز 7 پوندی (حدود 20 متوسط)
  • 4 پیاز بزرگ
  • 2 عدد پیاز قرمز بزرگ
  • 3 عدد فلفل سبز بزرگ
  • 2 عدد فلفل قرمز بزرگ شیرین
  • کنسرو نمک 4 قاشق چایخوری
  • 5 فنجان سرکه سیب
  • 4 فنجان شکر
  • 2 قاشق غذاخوری دانه کرفس
  • 4 قاشق چایخوری دانه خردل

جهت ها


گوجه فرنگی ، پیاز و فلفل را به صورت گوه برش دهید. در یک غذاساز ، سبزیجات را به صورت دسته ای بپوشانید و فرآوری کنید تا ریز خرد شود. نمک را هم بزنید. مخلوط را بین دو صافی تقسیم کنید و هر کدام را روی یک کاسه قرار دهید. بگذارید 3 ساعت بماند.
مایع را از کاسه ها دور بریزید. سبزیجات را در گلدان ذخیره کنید. سرکه ، شکر ، دانه کرفس و دانه خردل را هم بزنید. جوش بیاورید. گرما را کاهش دهید بجوش ، بدون پوشش ، 30-35 دقیقه یا تا زمانی که غلیظ شود.
مخلوط داغ را با احتیاط ملاقه کنید و درون هشت شیشه پیمانه داغ قرار دهید و 1/2 در آن را ترک کنید. فضای سر حباب های هوا را بردارید و در صورت لزوم فضای اصلی را با افزودن مخلوط داغ تنظیم کنید. رینگ ها را پاک کنید. درب وسط شیشه ها ؛ نوارها را تا زمان محکم شدن انگشت پیچ کنید.
شیشه ها را با آب در حال جوشیدن درون ظرف قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که کاملاً با آب پوشانده شده اند. بجوشانید. به مدت 15 دقیقه پردازش کنید. شیشه ها را برداشته و خنک کنید.


یادداشت ویراستار
زمان پردازش ذکر شده برای ارتفاعات 1000 فوت یا کمتر است. برای ارتفاعات تا 3000 فوت ، 5 دقیقه اضافه کنید. 6000 پا ، 10 دقیقه اضافه کنید 8000 پا ، 15 دقیقه اضافه کنید 10000 پا ، 20 دقیقه اضافه کنید.
ارزش غذایی
2 قاشق غذاخوری: 37 کالری ، 0 چربی (0 چربی اشباع) ، 0 کلسترول ، 78 میلی گرم سدیم ، 9 گرم کربوهیدرات (8 گرم قند ، 1 گرم فیبر) ، 0 پروتئین. مبادلات دیابتی: 1/2 نشاسته.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۳۸ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

ترشی چهار فصل اسپانیایی

عناصر

 

  • 6 فنجان شکر
  • 6 فنجان سرکه سفید
  • 1/4 فنجان دانه کرفس
  • 1/4 فنجان دانه خردل
  • کنسرو نمک 2 قاشق غذاخوری
  • 10 هویج متوسط ، از طول نصف شده و به قطعات 2 اینچی بریده شوید
  • 3 خیار متوسط ، خلال شده
  • 3 عدد فلفل قرمز متوسط شیرین ، به قطعات 1 اینچی بریده شوید
  • 2 عدد پیاز بزرگ ، نصف شده و خلال شده
  • 1 دسته پیاز سبز ، به قطعات 2 اینچی برش دهید

جهت ها


در یک اجاق هلندی ، 5 ماده اولیه را ترکیب کنید. جوش بیاورید ، هم بزنید تا شکر حل شود. در همین حال ، مواد باقی مانده را در یک کاسه بزرگ قرار دهید.
مایع گرم را روی سبزیجات بریزید. سرد. در صورت تمایل به شیشه ها منتقل کنید. محکم بپوشان قبل از سرو به مدت 6-8 ساعت در یخچال قرار دهید. تا 1 ماه در یخچال نگهداری کنید.


ارزش غذایی
1/4 فنجان: 55 کالری ، 0 چربی (0 چربی اشباع) ، 0 کلسترول ، 28 میلی گرم سدیم ، 13 گرم کربوهیدرات (11 گرم قند ، 1 گرم فیبر) ، 1 گرم پروتئین.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۳۸ توسط:123 موضوع: نظرات (0)