مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

انتشار گزارش پژوهشی «راهبردها، محورها و موضوعات برنامه‌سازی برای شبکه‌های برون‌مرزی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب»

انتشار گزارش پژوهشی «راهبردها، محورها و موضوعات برنامه‌سازی برای شبکه‌های برون‌مرزی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب»
واحد پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صداوسیما «راهبردها، محورها و موضوعات برنامه‌سازی برای شبکه‌های برون‌مرزی براساس بیانیه گام دوم انقلاب» را در قالب گزارش پژوهشی در اسفند 1397 منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تدوین راهبردها، محورها، مصادیق و موضوعات برنامه‌سازی برای شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برون مرزی بر اساس ابعاد تاریخی، علمی و پژوهشی، اقتصادی، سیاسی- امنیتی، دینی، فرهنگی- اجتماعی بیانیه گام دوم انقلاب از ارکان اصلی این گزارش پژوهشی است.

بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) رویکرد منشوری به تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف انقلاب اسلامی دارد و افق تفسیری بدیع و کارآمدی را در قاموس «نظریه نظام انقلابی» جهت همگرایی بیش از پیش ارکان جامعه اسلامی برای تحقق آرمانِ «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» ارائه می‌دهد. 

اساس این جهت‌گیری بر کاربست نیروی انسانی جوان در «همه میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، بین‌المللی، علمی و ...» استوار است. در این بیانیه، نیل به گفتمان‌سازی از طریق تبدیل مبانی فکری و نظری انقلاب اسلامی به مؤلفه‌های عملیاتی و اجرایی مشهود است.

معاونت برون‌مرزی رسانه ملی با حضور فزاینده و تأثیرگذار خود در سپهر رسانه‌های شنیداری، دیداری و فضای مجازی جهان اسلام و به عنوان قرارگاه مقدم محور مقاومت در آوردگاه رسانه‌ای و تبلیغاتی جهان،  نقش و جایگاه ویژه‌ای در عمق‌بخشی به گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه و جهان دارد. این رسانه بین‌المللی با انگاره‌سازی و تصویرپردازی مضامین و مفاهیم نهفته در این گفتمان، می تواند چارچوب معرفتی و فهم مشترکی را بین افکار سطوح مختلف مخاطبان خود ترویج دهد. در نتیجه با توسعه قلمرو ژئوپلیتیک فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای ایران در جبهه مقاومت جهانی موجب به حاشیه‌رانی گفتمان‌های رقیب و برجسته‌سازی گفتمان اسلامی شده و بستر عملیاتی شدن این گفتمان را به سهم خود مهیا سازد.

بر این اساس در گزارش پژوهشی ابتدا، ابعاد و مؤلفه‌های تاریخی، علمی و پژوهشی، اقتصادی، سیاسی- امنیتی، دینی، فرهنگی- اجتماعی و مدیریتی بیانیه «گام دوم انقلاب»، پیرامون دال مرکزی «خودسازی و جامعه‌پردازی و تمّدن‌سازی» مفصل‌بندی شده است. سپس معطوف به رسالت‌ها، مأموریت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل معاونت برون مرزی صدا و سیما، مضامین این ابعاد در قالب راهبردها، محورها، مصادیق و موضوعات برنامه‌سازی یا سیاست‌گذاری تدوین و صورت‌بندی شده است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۱۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)