مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

دستور تهیه برنج سرخ شده گیاهی

دستور تهیه برنج سرخ شده گیاهی با مراحل آسان برای مبتدیان. برنج سرخ شده به خودی خود یک وعده غذایی خوشمزه است ، مملو از سبزیجات تازه ، بسته بندی شده با طعم دهنده ها و در کمتر از 30 دقیقه جمع می شود. اگر به دنبال یک وعده غذایی برای هفته های شلوغ هفته هستید ، این برنج سرخ شده چینی می تواند یک ماده اصلی باشد. این طعم و مزه به خوبی هر نسخه رستوران به علاوه بسیار سالم تر است. آن را با مواد افزودنی دلخواه خود سفارشی کنید و از برنج سرخ شده گیاهی در راحتی منزل خود لذت ببرید.

 درباره این دستور العمل

برنج دانه ای و نچسب کاملاً پخته ، مقدار مناسب سس و حرارت زیاد چیزی است که هر برنج سرخ شده را به بهترین وجه تبدیل می کند. در این پست من ساده ترین دستور تهیه بهترین برنج سرخ شده گیاهی با طعم و معطر را در خانه با شما به اشتراک می گذارم.

غذاهای خانگی هرگز نمی توانند طعم غذاهایی را که در رستوران های معتبر چینی سرو می شوند ، غلبه کنند. ویکس های بزرگ ، اجاق های بزرگ / مشعل ها و گرمای زیاد عطر و بوی دودی طبیعی را به بدن می رساند که دقیقاً قابل تکرار نیست. اما هنوز هم خوردن غالباً بیرون از خانه برای بسیاری از ما قابل اجرا نیست.

در دستور تهیه برنج سرخ شده من از مواد زیادی به جز برنج کهنه ، سس سویا ، سبزیجات ، سرکه و روغن استفاده نمی شود. من از ajinomotto (MSG) برای تهیه هیچ یک از غذاهای خود استفاده نمی کنم. بدون آن هنوز می توانید یک برنج سرخ شده گیاهی بسیار خوب درست کنید. بیشتر رستوران ها از آن استفاده می کنند زیرا باعث افزایش طعم و مزه می شود.

بنابراین این مورد دلخواه ما رفتن به دستورالعمل اساسی برنج سرخ شده است. من همچنین آن را به طرق متعددی سفارشی می کنم تا پسرانم از این کار خسته نشوند. تغییرات احتمالی زیر را بررسی کنید.

برای تهیه دستور پخت برنج سرخ شده فیلم را تماشا کنید

 

طرز تهیه برنج سرخ شده (عکس های گام به گام)

اگر برنج دانه دانه (غیر لک دار) پخته اید ، از این قسمت کاملاً صرف نظر کنید. اکثر افراد ترجیح می دهند از برنج پخته شده 1 روزه یا مانده برنج استفاده کنند. ما برنج مانده را نمی خوریم بنابراین من همیشه برنج سرخ شده را با برنج تازه پخته شده درست می کنم. من در زیر روشی را که ما شخصاً ترجیح می دهیم نشان داده ایم و تضمین می کنم بهترین نتیجه را بدهم.

آماده سازی - c اوک برنج

1. 1 فنجان برنج را به مدت 10 تا 20 دقیقه خیس کنید. اگر خانواده بزرگی هستید می توانید با استفاده از همان روش برنج بیشتری تهیه کنید (حداکثر 3 فنجان). برنج را به یک کاسه بزرگ اضافه کنید. این نوع برنج باسماتی است که من استفاده می کنم. همچنین می توانید از هر دانه بلند یا دانه متوسط ​​مانند برنج یاسمن یا ماسوری سونا استفاده کنید.

2. برنج را حداقل سه بار خیلی خوب بشویید تا از شر نشاسته خلاص شوید. هر نشاسته اضافی باعث چسبندگی و چسباندن برنج می شود. اگر از برنج باسماتی قدیمی استفاده می کنم ، ترجیح می دهم حداقل 10 تا 20 دقیقه خیس بخورم. این امر از سخت و خشک شدن دانه ها پس از هم زدن سرخ کردن در گیاه جلوگیری می کند.

3. در همین حال 4 تا 5 فنجان آب را در قابلمه بزرگی بریزید و آن را روی شعله متوسط ​​بالا بجوشانید. وقتی آب شروع به جوشیدن کرد ، برنج را آبکش کنید.

4. آن را به آب جوش اضافه کنید. همچنین 1 قاشق چایخوری روغن به آب اضافه کنید. طبخ را با حرارت متوسط ​​و متوسط ​​ادامه دهید.

5. به بررسی ادامه دهید تا بیش از حد پخته نشوید. این فقط چند دقیقه طول می کشد. برنج را به صورت آل دنته بپزید و قارچ نباشد. غلات باید از هم جدا و در عین حال کاملاً پخته شوند. اینها به طور کامل تمام می شوند.

تبلیغات

6. برنج را به سرعت در آبکش آبکش کنید. آن را خنک کنید تا تمام بخار از بین برود. آن را با چنگال کرک کنید. اگر برنج کاملاً دندانه دار است ، می توانید آن را بپوشانید و کنار بگذارید. این از خشک شدن و سفت شدن برنج جلوگیری می کند.

عیب یابی : اگر احساس می کنید برنج طرف نرم و کمی بیش از حد پخته شده است ، 1 قاشق غذاخوری روغن را روی برنج داغ بپاشید و پخش کنید. بدون پوشاندن آن را خنک کنید.

سبزیجات را برای برنج سرخ شده آماده کنید

7. در حالی که برنج می پزد ، تمام سبزیجات مورد نیاز این دستور برنج سرخ شده را خرد کنید. این لیست است:

  • 1 هویج کوچک - ¼ تا ½ فنجان ریز خرد شده
  • pepper فلفل دلمه ای کوچک (¼ تا ½ فنجان ریز خرد شده)
  • 4 تا 5 لوبیای فرانسوی (¼ فنجان ریز خرد شده)
  • ½ تا ½ فنجان کلم ریز خرد شده یا قارچ 6 دکمه ای خرد شده (اختیاری)
  • ¼ فنجان پیاز سبز (پیازچه ، 4 ساقه ، سبزیجات و سفیدهای جداگانه)
  • 1 شکاف فلفل سبز (اختیاری)
  • 1 قاشق غذاخوری سیر خرد شده خوب

طرز تهیه برنج سرخ شده گیاهی

با شعله زیاد بپزید و سبزیجات را بیش از حد نپزید زیرا ترد شدن آنها از بین می رود .

8- 2 قاشق غذاخوری روغن را در ووک با بالاترین شعله گرم کنید. اگر ووک ندارید ، از یک ظرف پهن استفاده کنید. سیر را اضافه کنید و فقط برای 30 تا 40 ثانیه تفت دهید تا رایحه به دست آید. برخی از رستوران های چینی با ناهار خوری خوب ، انیسون (کامل یا پودر) نیز اضافه می کنند. بنابراین من گاهی اوقات آن را اضافه می کنم. این اختیاری است اما عطر و طعم بسیار خوبی می بخشد.

تبلیغات

9. مقداری از پیازهای سبز را برای تزیین کنار بگذارید. همه سبزیجات خرد شده را اضافه کنید و چیلی های سبز شکاف خورده را بریزید. 2 تا 3 دقیقه سرخ کنید. آنها را بیش از حد نپزید زیرا آنها را ترد می خواهیم. اما همچنین اطمینان حاصل کنید که عطر و طعم خام از لوبیای فرانسه خارج شده است. اگر خیلی سرخ کنید ، پیازچه کرانچ خود را از دست می دهد.

10. اختیاری - بعد اگر دوست دارید نصف قاشق چای خوری شکر اضافه کنید. استفاده از شکر رنگ سبزیجات را دست نخورده نگه می دارد و همچنین به تعادل طعم ها کمک می کند.

11. اطمینان حاصل کنید که شعله در این مرحله هنوز زیاد است. 1 قاشق غذاخوری سس سویا و 1 قاشق چایخوری سرکه (اختیاری) اضافه کنید. می توانید کم و بیش متناسب با سلیقه خود اضافه کنید. سس های داغ دیگری را که ترجیح می دهید نیز می توانید در این مرحله اضافه کنید. برخی از ایده های جالب را در بخش تغییرات زیر پیدا کنید.

در این مرحله سبزیجات را بیشتر بپزید زیرا عرق می کند و له می شود.

12. سس بلافاصله حباب زده و شروع به سیگار کشیدن می کند. سپس برنج خنک شده ، oon قاشق چایخوری نمک و ¼ تا oon قاشق چای خوری فلفل سیاه اضافه کنید.

13. 2 تا 3 دقیقه بریزید ، مخلوط کنید ، سرخ کنید. تست چشایی در صورت نیاز سس و نمک بیشتری اضافه کنید تا مطابق با سلیقه شما باشد. به یاد داشته باشید که کل فرآیند پخت و پز باید روی بالاترین شعله انجام شود. در غیر این صورت رطوبت موجود در سبزیجات می تواند باعث برنج شدن برنج شود.

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۰۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)