مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

دستور پولی هورا

دستور پولی هورا با عکس گام به گام. Pulihora یک غذای محبوب برنج از غذاهای آندرا است که با گل نارنگی ، برنج ، ادویه های معتدل و برگ کاری درست می شود. همچنین به عنوان chintapandu pulihora شناخته می شود. این یکی از اساسی ترین غذاهایی است که در جشنواره های آندرا تهیه می شود.

هر ایالت جنوبی هند نسخه متفاوتی از این غذا دارد و معمولاً به برنج تمر هندی معروف است. 

همه اینها معمولاً در خانه های سنتی در طول جشنواره ها و حتی در روزهای عادی ساخته می شوند. Pulihora همچنین در معابد محبوب است و به عنوان prasadam به فدائیان ارائه می شود. pulihora به سبک معبد نه تنها بسیار خوش طعم بلکه خوشمزه است.

تبلیغات

 

تهیه پولیوهورا در خانه ساده است و حتی توسط یک تازه کار نیز تهیه می شود. من chintapandu pulihora را بیشتر در طول جشنواره ها درست می کنم و خیلی نادر برای یک ناهار آخر هفته که سبزیجاتم تمام می شود درست می کنم.

 

چگونه پولیوهورا درست کنیم

1. برای تهیه پودر خردل (اختیاری) - دانه خردل را به یک تابه اضافه کنید و آنها را گرم کنید. زیاد سرخ نکنید ممکن است تلخ شود. آن را برداشته و کنار بگذارید تا خنک شود. یا می توانید از دانه کنجد استفاده کنید. خشک آنها را در ظرف تفت دهید تا شروع به پاشیدن کنند. آنها را خاموش و خنک کنید. یک پودر خوب درست کنید. این را کنار بگذارید.

2. خیساندن تمر هندی : تمر هندی را بشویید و خیسانده و با فشار دادن خمیر غلیظ درست کنید. فیلتر برای از بین بردن سنگ و آوار. این را کنار بگذارید.

3. برنج را بدون اینکه لوس شود ، بپزید. من برنج را در زودپز به مدت 1 سوت مستقیم می پزم. برنج را در بشقاب پهن پخش کنید و نمک ، زردچوبه و روغن بپاشید. کنار بگذارید تا کاملا خنک شود.

پولی هورا

4. به یک تابه روغن اضافه کنید و آن را گرم کنید. خردل ، چانا دال ، اوراد دال و بادام زمینی را اضافه کنید. بادام زمینی ها را سرخ کرده تا طلایی و معطر شوند. سپس برگ های کاری ، زنجبیل ، فلفل قرمز و فلفل قرمز اضافه کنید. همه چیز را خوب تفت دهید تا برگ های کاری ترد شوند.

5. خمیر تمر هندی ، جاجری ، پودر و نمک بیشتری اضافه کنید و آن را بپزید تا مخلوط غلیظ شود.

5. هنگامی که مخلوط روغن را ترک کرد اجاق گاز را خاموش کنید.

تبلیغات

 

6. پودر خردل را بپاشید. سپس مخلوط پولی هورا را روی آن اضافه کنید. برنج را خوب مخلوط کنید.



 

نکاتی برای بهبود خوب

1. برنج را به صورت دانه ریز بپزید و له نشده باشد. اگر برنج را خیلی نرم یا مایه دار بپزید ، به pulihora خوبی نخواهید رسید. برنج سالخورده بهتر است زیرا لازم است برنج را دانه دار بپزید. متناسب با سن برنج از آب استفاده کنید. برنج تازه برداشت شده فقط 1.5 فنجان آب برای هر فنجان برنج نیاز دارد.

2. همیشه تفاله تمر هندی را بشویید ، خیس کنید و فیلتر کنید. معمولاً تمر هندی دارای گرد و غبار و ذرات ناخواسته زیادی است ، بنابراین حداقل یک بار قبل از استفاده آن را بشویید. پس از خیس شدن ، آن را از فیلتر عبور دهید. این کمک می کند تا از فیبر و تفاله ناخواسته خلاص شوید.

3. برای تهیه پولیوهورا به سبک معبد ، کمی پودر خردل یا پودر کنجد اضافه کنید. اما این اختیاری است از هر دو استفاده نکنید زیرا باعث تلخ شدن ظرف می شود. من معمولاً چند پوند از این پودر تهیه می کنم و در یخچال نگه می دارم زیرا تهیه آن فقط کمی سخت است.

4- اگر برای پیشکش به خدا پولیوهورا درست می کنیم ، پس از مصرف چیلی و زنجبیل صرف نظر می کنیم. برای گرما برخی از افراد حتی فلفل خرد شده را اضافه می کنند.

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۴۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)