مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

دستور تهیه برنج سرخ شده قارچ

قارچ دستور العمل برنج سرخ شده ساخته شده در هند و چین سبک - سریع برنج سرخ شده با قارچ و فلفل دلمه ای کمتر از 30 دقیقه ساخته شده است. از آنجا که قارچ ها روی شعله زیاد در سس سویا تفت داده می شوند ، کارامل می شوند و طعم فوق العاده خوبی دارند. همچنین می توانید از هرکدام از سس های آماده مورد علاقه خود استفاده کرده و از سس سویا صرف نظر کنید. این را می توانید به تنهایی یا با سس گوجه فرنگی یا فلفل قرمز سرو کنید.

 

 

با افزودن سبزیجات مخلوط ، جوانه لوبیا یا حتی تخم مرغ ، می توانید تغییرات خاص خود را در این مورد ایجاد کنید. ترجیح می دهم این کار را فقط با استفاده از فلفل دلمه ای و پیاز انجام دهم. همچنین می توانید از پیاز بهار ، کلم و کرفس برای تکرار طعم های رستوران استفاده کنید.

 

تبلیغات

 

طرز تهیه برنج سرخ شده قارچی - عکس گام به گام

1. برنج را حدود 15 دقیقه بشویید و خیس کنید. در آب زیادی بپزید تا خوب شود. در آبکش آبکش کنید. کنار بگذار روغن زیتون را در ووک یا ماهی تابه گرم کنید. روی شعله زیاد سیر را تفت دهید تا معطر شود.

2. برش های پیاز یا سفیده پیاز را به مدت یک دقیقه تفت دهید.

3. فلفل دلمه ای ، برش های نازک قارچ و فلفل قرمز بریده شده را اضافه کنید.

4. تفت دهید تا نرم و کاملاً پخته شوند. قارچ ها معمولاً آب را رها کرده و با رطوبت خود می پزند. اگر پخته نشدند ، ممکن است لازم باشد روی حرارت ملایم بپوشانید و بپزید.

5. سس سویا را اضافه کرده و روی شعله زیاد تفت دهید. همچنین ممکن است از سس سویا ، سرکه صرف نظر کرده و در صورت لزوم از سس آماده بطری دلخواه خود استفاده کنید.

تبلیغات

 

6. سرکه اضافه کنید.

7. برنج پخته ، فلفل و سبزی پیاز بهار را اضافه کنید. نمک را به طور یکنواخت بپاشید.

8. همه چیز را خوب مخلوط کرده و به مدت 2 دقیقه سرخ کنید.

تبلیغات

 

برنج سرخ شده قارچ را گرم سرو کنید.

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۴۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)