مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

ترشی زنجبیل ژاپنی

زنجبیل ترشی در ژاپنی gari یا amazu shoga نامیده می شود. با سوشی یا ساشیمی سرو می شود و بین انواع مختلف سوشی خورده می شود. این به تمیز کردن جوانه های چشایی و افزایش طعم دهنده ها کمک می کند. همچنین با Century Eggs - یک غذای خوشمزه چینی - عالی است. زنجبیل ترشی تهیه شده را می توانید به رنگ صورتی یا سفید در اکثر بازارهای آسیا پیدا کنید اما ترجیح دادم خودم تهیه کنم و با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارم.


عناصر

 

  • چک لیست مواد تشکیل دهنده
  • 8 اونس ریشه جوان زنجبیل تازه ، پوست کنده شده
  • 1 قاشق چای خوری نمک دریا
  • 1 فنجان سرکه برنج
  • ⅓ فنجان شکر سفید

دستورالعمل چک لیست
مرحله 1


زنجبیل را به صورت تکه ای خرد کرده و درون ظرف قرار دهید. نمک دریا را بپاشید ، هم بزنید تا پوش شود و اجازه دهید حدود 30 دقیقه بماند. زنجبیل را به یک شیشه تمیز منتقل کنید.

گام 2


در قابلمه ، سرکه برنج و شکر را با هم هم بزنید تا شکر حل شود. بجوشانید ، سپس مایع در حال جوش را روی قطعات ریشه زنجبیل در شیشه بریزید.

 

مرحله 3


اجازه دهید مخلوط خنک شود ، سپس درب ظرف را گذاشته و حداقل به مدت یک هفته در یخچال نگهداری کنید. خواهید دید که در عرض چند دقیقه مایع کمی مایل به صورتی می شود. نگران نباشید زیرا این واکنش سرکه برنج است که باعث تغییر می شود. فقط سرکه برنج با کیفیت می تواند این کار را انجام دهد! برخی از زنجبیل های ترشی تجاری رنگ قرمز دارند. تکه های زنجبیل را برای سرو به صورت ورقه های نازک کاغذی برش دهید.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۹:۰۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)