مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

نظرات متفاوت خانواده تلویزیون در مورد ورود پول های مشکوک

در هفته ای که گذشت در گزارشی به ورود پول های مشکوک به حوزه هنرهای نمایشی در سینما و نمایش خانگی پرداختیم. در این گزارش که خانوده تلویزیون در مقام تهیه کننده با ما همراه بودند با نظرات مختلفی در این خصوص مواجه شدیم که در ذیل از نظر می گذرانید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در 2 سال اخیر به شیوه‌های مختلف پول‌هایی به عنوان سرمایه‌گذاری وارد سینما و شبکه خانگی شده است که به نظر می‌بایست اوضاع و احوال اقتصادی این دو مدیوم را ارتقا داده و در حقیقت به وضعیت کیفی تولیدات تاثیر مثبت بگذارند. اتفاقی که به اعتقاد خیلی از خانواده سینما و حتی تلویزیون رخ نداد و در حقیقت شاهد اتفاقی برعکس بودیم چرا که تولیدات سینما و تلویزیون به دلایلی از این ماجرا لطمه دید.

ورود پول های بی‌رویه به شبکه نمایش خانگی در برخی از تولیدات سینمایی باعث شد عملا نگاه هنری از تولیدات گرفته شود و در واقع سینما و نمایش خانگی بدون در نظر گرفتن ابعاد هنری دارای خط و رسم بیزینسی شده‌اند.

به اینکه این اعداد و ارقام هنگفت و بدون حساب و کتاب از کدام مسیر به حوزه فرهنگ ورود کرد کاری نداریم، اما لطمه و ضربه‌ای که این پول‌های بی‌حساب و کتاب به هنر وارد کرد قابل بررسی است. چراکه قطعا صنعت سینما عصر نمایش خانگی نیازمند تزریق اعداد و ارقامی است که بتواند ضمن بازگشت سرمایه به کیفیتی مطلوب و درخور دست پیدا کند.

در این مقال و همزمان این وضعیت اقتصادی تحمیل شده به سینما و شبکه نمایش خانگی را با رسانه ملی مقایسه کنید. حاصل این جمع و تفریق نشان از این دارد که بسیاری از اهالی این عرصه علاقه مند هستند در شبکه نمایش خانگی و سینما با دستمزدهای نجومی حضور داشته باشند و با این حضور چند ماه در یک سریال تلویزیونی با دستمزی پایینتر وقت نگذارند.

در این میان سریال‌های قابل تاملی چون شهرزاد، شاهگوش، دندون طلا و... نیز تولید شد و بی‌تردید در حوزه بیزینس نیز شاهد موفقیت‌هایی بودیم اما واقعیت این است که هم دخل شدن پول‌های درست یا نادرست در سینما و نمایش خانگی باعث شد سینما به افتی مشهود برسد چراکه تولیدات پایه اکران (آثاری که بلافاصله پس از تولید روی پرده سینما می‌روند) تنها با هدف بازگشت سرمایه ساخته می‌شوند و عملا نه نگاه جشنوارهای به آن می‌شود نه قرار است اتفاق مهمی را رقم بزند. آثاری که به لحاظ محتوا و ساختار از درجه متوسط نامطلوبی برخوردارند اما با حضور چند چهره محبوب رکورد دار فروش می‌شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۶:۳۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)