مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

امینی: شخصیت گلی اجازه ندارد بزرگ شوم!

«فاطمه امینی» مجری برنامه «مل‌مل» و ایفاگر نقش خاله گلی در این برنامه در میزگرد خبرگزاری فارس با اشاره به حضور خود در دنیای بازیگری گفت: من از تئاتر کارم را شروع کردم. علاقه‌ای به نمایش عروسکی نداشتم چرا که اصلا دیده نمی‌شود. یک روز بعد از اجرای نمایشی برای بزرگسالان همانطور که با صدای کودکانه با دوستم صحبت می‌کردم، کارگردان برنامه «ترمه طلا» که کنار ما ایستاده بود، همانجا پیشنهاد همکاری داد و من در کار او نقش ترمه را بازی کردم. بعد از یک سال با آقای سلامیان آشنا شدم.

وی ادامه داد: در کنار حضور در برنامه «مل‌مل» کارهای دیگری هم انجام می‌دهم، مثل تدریس و بازیگری، اما مل‌مل و حضور در کاراکتر خاله گلی خانه اصلی من به شمار می‌رود.

 

این مجری درباره کار کردن برای بچه‌ها نیز گفت: وقتی که با بچه‌ها و برای بچه‌ها کار می‌کنم حالم خوب می‌شود. حتی اگر حالم هم بد باشد قبل از اینکه وارد استودیو شوم همه حال بدم را پشت در گذاشته و با حال خوب وارد استودیو می‌شوم. من گلی را بازی نمی‌کنم بلکه او را زندگی می‌کنم. الان زندگیم به سمت شخصیت گلی رفته است و برای اینکه دچار مشکل نشوم ماهی یک بار مشاوره می‌روم تا اگر ناراحتی در وجودم هست به کمک مشاور آن را به بچه‌ها منتقل نکنم. در اصل باید بگویم کار برای کودکان دغدغه اصلی زندگی‌ام شده و بقیه فعالیت‌های جانبی شکل کار برایم دارد.

وی درباره باورپذیری نقش گلی نیز بیان داشت: نقش گلی آنقدر برای اطرافیانم باورپذیر بوده که حتی خانواده‌ام یادشان می‌رود که چند سالم شده و از من توقع دارند که با صدای خاله گلی برایشان صحبت کنم! شخصیت گلی اجازه نداد بزرگ شوم و همچنان مرا در کودکی‌ام نگه داشت. وقتی در قالب او می‌روم بلند می‌خندم و راحت گریه می‌کنم. وقتی موسیقی شادی پخش می‌شود نمی‌توانم آرام بنشینم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر روزی شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که نتوانید در حوزه کودک فعالیت کنید چه کار می‌کنید؟ گفت: همه چیز را به خدا سپردم و مطمئنم تا زمانی که باید باشم هستم و اگر نه هم که هیچ.

امینی با اشاره به حضور ناموفق مجری‌های کودک در عرصه کنونی گفت: ما بازیگر‌های جذاب و زیبای بسیاری داریم، اما در حوزه کودک کاراکتری که بتواند با بچه‌ها کودکی کند نداریم و من مدعی هستم که می‌توانم با بچه‌ها کودکی کنم. کاراکتر گلی کاراکتر خاصی است چون خاله و عمه نیست‌. من نیز اولویتم در زندگی گلی است چرا که با همه کاراکترها فرق دارد ولی مثل آدمی است که دوست دارد شبیه بچه‌ها باشد. حتی بارها شده که به گریمور گفتم کاری نکن که چهره من از کودکی فاصله بگیرد.

فاطمه امینی در پاسخ به این سوال که معمولاً بزرگسالان در برنامه‌های کودک نقش آموزشی نیز دارند و شما نیز در این زمینه چه فعالیتی انجام می‌دهید گفت: همه ما می‌دانیم آموزش مستقیم به بچه‌ها نمی‌تواند کابردی باشد و او نمی‌پذیرد اما اگر همان آموزش را به صورت غیر مستقیم به او بدهید به پانزده دقیقه نرسیده آن را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: من نیز در برنامه از همین شیوه استفاده می‌کنم و برای مثال برای اینکه بچه‌ها به راحتی غذا بخورند، خودم شروع به غذا خوردن می‌کنم تا آنها به غذا خوردن ترغیب شوند و به سمتش بیایند.

این بازیگر در ادامه افزود: وقتی که بازی را چاشنی برنامه می‌کنیم بچه‌ها به خوبی متوجه می‌شوند. برای مثال زمانی که می‌گوییم خاله گلی فست فود خورده و دل درد داره، فوری بچه‌ها از مضرات فست فود آگاه می‌شوند. همچنین سایر شخصیت‌های عروسکی در این برنامه برای آموزش به کمک گلی می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه مشکلاتی برای هماهنگی با صدا پیشه مل مل داریم، گفت: سعی‌مان را می‌کنیم که با یکدیگر هماهنگ باشیم. اما اغلب اوقات به دلیل اینکه صدای یکدیگر را نمی‌شنویم و در استودیو مشکل فنی داریم، شاید این هماهنگی‌ها به نتیجه نرسد. از طرفی تعداد بچه‌هایی که به استودیو برنامه می‌آیند بسیار زیاد است و مدیریت این هماهنگی به نوبه خود سخت می‌شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۵:۵۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)