مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

موسيقي با فناوري كوك شد

موسيقي با فناوري كوك شد
يك شركت دانش بنيان به عنوان مرجعي براي خريد موسيقي با رعايت حقوق صاحبان آثار و هنرمندان در ايران فعاليت دارد. اين شركت سعي كرده است تجربه دانلود موسيقي و آهنگ و نيز خريد آلبوم موسيقي اورجينال به صورت ديجيتال را براي مخاطب موسيقي راحت و دلپذير كند.

به گزارش ايسنا، تصور زندگي بدون موسيقي غيرممكن است و به نوعي همه افراد به گونه‌اي به اين دنياي اساطيري و پر رمز و راز وابسته شده‌اند. دنيايي كه اين روزها با استفاده‌هاي غير قانوني و توسط شبكه‌هاي مجازي لطمه زيادي خورده است و نياز به حمايت جدي مسؤولان دارد. يك شركت دانش بنيان داخلي براي حمايت از فروش قانوني محصولات و توليدات موسيقايي در كشور اقدام به ايجاد فروشگاه آنلاين موسيقي كرده است.

سعي اين شركت بر ارائه سريع آهنگ‌هاي جديد و آلبوم‌هاي موسيقي بوده تا علاقمندان بتوانند بهترين آهنگ‌ها را از تمامي هنرمندان موسيقي ايراني در اين سايت يافته و با پرداخت هزينه از هنرمندان حمايت كنيد.

فرزاد آقا تهراني، مدير عامل اين شركت مي‌گويد: در سايت ما موسيقي‌هاي مجاز ارائه مي‌شود و با تمهيداتي كه براي مخاطبان در نظر گرفته‌ايم به سادگي و با طي مراحل كمتر، افراد به موسيقي مورد علاقه خود دست مي‌يابند.

وي همچنين تصريح مي‌كند: در حال حاضر ۱۷ نفر از متخصصان و كارشناسان جوان در شركت ما مشغول به فعاليت هستند و به علاقمندان موسيقي خدمات ارائه مي‌دهند. آلبوم‌هاي تازه منتشر شده پرفروش نيز براي نخستين بار توسط سايت ما به بازار عرضه مي‌شود.

اين فعال دانش بنياني با اشاره به فروش محصولات موسيقايي كشور به ايرانيان خارج از كشور، بيان مي‌كند: سايت ما شرايط خريد با دلار را براي ايرانيان خراج از كشور فراهم كرده است تا محتواهاي توليد شده در ايران به ديگر كشورها نيز صادر شود.

طبق اعلام روابط عمومي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، وي مي‌افزايد: راه اندازي سايت‌هايي مشابه سايت ما به صاحبان موسيقي كمك مي‌كند كه از دانلودهاي اينترنتي بدون مجوز آلبوم‌هاي خود كمتر ضربه بخورند و بتوانند محصول خود را به صورت رسمي و مجاز در اينترنت به فروش برسانند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۴:۵۲ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

تازه‌ترين كنسرت پاپ مهدي جهاني برگزار شد

تازه‌ترين كنسرت مهدي جهاني خواننده موسيقي پاپ سه شنبه شب ۲۱ اسفند ماه در مركز همايش‌هاي برج ميلاد تهران ميزبان تماشاگران بود.

مهدي جهاني خواننده موسيقي پاپ كه در حال برگزاري تور كنسرت‌هاي خود در شهرهاي مختلف كشور است شامگاه سه شنبه ۲۱ اسفندماه درمركز همايش‌هاي برج ميلاد تهران تازه‌ترين كنسرت خود را برگزار كرد.

در ابتداي اين كنسرت اعضاي گروه با تشويق هواداران به روي صحنه آمدند و پس از كوك كردن سازهايشان، قطعه «دوست دارم اين هوا رو» را نواختند سپس مهدي جهاني در ميان تشويق‌هاي هواداران روي صحنه آمد و اين قطعه را اجرا كرد. پس از اجراي اين قطعه، جهاني به هواداران خوشامد گفت و بلافاصله قطعه «آدم بدي نبودم» اجرا شد.

مهدي جهاني در ادامه اين كنسرت قطعات «كوه درد»، «عادت كردم»، «چقدر تنهام»، «زيباتر از تو»، «سرمست»، «دوريت عادت ميشه»، «بخواب دنيا»، «تنهاتر از من»، «مديونم به تو»، «شدي ديوونه»، «برف»، «من مست عشقم»، «اي جونم»، «عشقت كه باشه» و «هم نفس» را اجرا كرد.

اين خواننده پس از اجراي قطعه «هم نفس»، به درخواست هواداران قطعه «بخواب دنيا» نيز مجدداً اجرا كرد و در انتهاي برنامه نيز اجراي قطعه «آروم آروم» را به طرفدارانش ارائه داد.

مهدي جهاني در اواخر اين كنسرت از ساخت موزيك ويدئو اجراي زنده قطعه «شدي ديوونه» خبر داد. اين در حالي است كه موزيك ويدئو قطعه «بخواب دنيا» نيز به كارگرداني محسن متفكريان به زودي در فضاي مجازي منتشر خواهد شد.

عماد لاريجاني رهبر اركستر، تنظيم كننده قطعات و نوازنده كيبورد، آرسام بابايي نوازنده كمالين، اميرحسين طائي نوازنده ويولن، عرفان امامي نوازنده درامز، ايمان رضايي نوازنده گيتار باس، امير پرويزي نوازنده پركاشن و تومبا، عليرضا مهدي زاده نوازنده ساكسيفون و سروش عدل نوازنده گيتار الكتريك اعضاي اركستر مهدي جهاني را در اين كنسرت تشكيل دادند.

اين كنسرت به همت مؤسسه «آواي دوران» به مديريت سميه كاويانيو تهيه كنندگي رسول ترابي برگزار شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۴:۳۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

اميرمهدي ژوله و حبيب رضايي در وصف عادل فردوسي‌پور چه نوشتند؟

عادل فردوسي پور يكي از چهره‌هاي شاخص تلويزيون در سال ۹۷ بود كه با اتفاقات بسياري دست و پنجه نرم كرد كه تازه‌ترين آن دستكاري در آراي مردمي بهترين برنامه جشنواره جام جم عليه برنامه «نود» بود.

فردوسي‌پور در پنجمين دوره جشنواره تلويزيوني جام‌جم، پس از دريافت تنديس جايزه مردمي بهترين برنامه و تنديس بهترين تهيه‌كننده برنامه تركيبي، در سخناني، سال ۹۷ را سخت‌ترين سال فعاليتش در حوزه تلويزيون دانست و از مردم بابت حمايت‌هايشان قدرداني كرد.

در واكنش به اين حرف‌هاي مجري «نود»، چهره‌هاي سرشناس حوزه سينما و تلويزيون نيز با انتشار پست‌هايي در اينستاگرام به تمجيد او پرداختند كه از آن جمله مي‌توان به حبيب رضايي اشاره كرد كه با انتشار تصويري از خود و اين مجري نوشت: «عادل بودن و ماندن سخت است، به درايت تو افتخار مي كنيم رفيق.»

 

اميرمهدي ژوله هم با انتشار ويدئويي از سخنان او در استوري اينستاگرام، به نوشتن يك جمله بسنده كرد: «ماشاالله پسر.»

 

 
 
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۴:۱۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

«حسام الدين سراج» آلبومي با آهنگسازي خود را منتشر مي‌كند

«حسام الدين سراج» آلبومي با آهنگسازي خود را منتشر مي‌كند

«حسام‌الدين سراج» – خواننده‌ي نام‌دار موسيقي ايران- كه پيش از اين نيز آثاري را با آهنگ‌سازي خود به اجرا درآورده بود، در نظر دارد آلبومي را منتشر كند كه تمامي قطعات آن را خود آهنگ‌سازي كرده است. اين آلبوم با اشعاري عاشقانه، با نام «تو مرو» در سالي كه پيش‌روست، منتشر خواهد شد.

 «تو مرو» نام قطعه‌اي با آهنگ‌سازي «انوشيروان روحاني» است كه نام آلبوم نيز به همين نام است و بقيه‌ي قطعات را خود «سراج» آهنگ‌سازي كرده است؛ همچنين اين خواننده اين روزها مشغول برگزاري تور كنسرت‌هاي خود در شهرهاي مختلف ايران است كه تا كنون در شهرهاي ساري، گرگان، رشت، كيش و رفسنجان انجام شده است.

او همچنين به زودي آلبوم تصويري «ترانه‌هاي زمين» را با آهنگسازي «اردشير كامكار» بر اساس موسيقي ملل، موسيقي كردي و موسيقي فارسي منتشر و بار ديگر كنسرت آن را برگزار خواهد كرد.

«حسام‌الدين سراج» آواز را در محضر محمود كريمي و محمدرضا شجريان فراگرفته و علاوه بر آواز، در برخي از آثارش آهنگ‌سازي را نيز به عهده داشته و با نواختن سنتور و سه‌تار نيز آشنايي دارد. همچنين در دانشكده هنرهاي زيبا بحثي تحت عنوان شناخت هنر را تدريس مي‌كند.
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۳:۳۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

آلبوم بي من از مهيار عليزاده منتشر شد

آلبوم بي من، اولين اثر مستقل مهيار عليزاده، توسط شركت موسيقي ايران گام منتشر شد.

به گزارش سايت خبري و تحليلي «موسيقي ايرانيان»، مهيار عليزاده، آهنگساز شناخته شده موسيقي كشورمان، آلبوم بي من را به عنوان اولين اثر رسمي و مستقل خود راهي بازار كرده كه اين اثر در فضايي از موسيقي پاپ-راك و در قالب ۷ قطعه به نام هاي «بي من»، «مي خوانمت»، «ماه شو»، «چقدر زمان كم است»، «تنها»، «افسانه شو» و «بريم از اينجا» به اجرا در آورده است.

قطعات آلبوم در استوديو كنگان پارسه با همت پيمان حاتمي و ساسان بخششي و آواها و كُرال در استوديو شهر صداي پارسيان به ضبط رسيده اند.

اين آهنگساز موفق، آثار درخوري را تا به حال به انتشار رسانده و تعدادي از موفقترين كارهاي عليرضا قرباني در همكاري با او بوده است. در آلبوم بي من عليزاده فضايي شخصي تر را ارائه كرده و موسيقي او بعضي ويژگي‌هاي موسيقي راك را دارد ولي نمي‌توان آن را كاملا راك دانست. در اين آلبوم فضاسازي‌هايي كه تخصص عليزاده است را در كنار عناصر راك مي‌شنويم. شعرها بيشتر كلاسيك است اما شعري در قطعه «چقدر زمان كم است» دكلمه شده كه از مهدي عليزاده بوده است.

شايان ذكر است كه آلبوم بي من از مهيار عليزاده، از سوي شركت موسيقي ايران گام منتشر شده و علاقمندان مي توانند نسخه فيزيكي و اورجينال اثر را از مراكز معتبر فروش تهيه نمايند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۳:۰۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

«عاليجناب» ۲۵ اسفند به بازار مي‌آيد

«عاليجناب» ۲۵ اسفند به بازار مي‌آيد
اولين آلبوم گروه «ايوان» روز شنبه ۲۵ اسفند منتشر مي‌شود. اعضاي اين گروه پس از موفقيت قطعه «عاليجناب» تصميم گرفتند تا همين نام را براي آلبوم جديدشان هم انتخاب كنند.

به گزارش سايت خبري و تحليلي «موسيقي ايرانيان»، «علي نيكونيا»، مدير دفتر توليد و روابط عمومي موسسه آواي هنر، درباره جزئيات اين مجموعه گفت:«آلبوم عاليجناب گروه ايوان شامل يازده قطعه است. قطعات اين مجموعه منتخبي از آثار جديد و تك‌آهنگ‌هاي محبوب اين گروه است كه طي ماه‌هاي گذشته به گوش مخاطبان رسيده بود. آهنگسازي تمامي قطعات توسط «فواد غفاري» انجام شده و «حديث دهقان» هم ترانه‌سراي اين مجموعه است. تنظيم قطعات هم اثري از «مصطفي مومني» با همراهي «حامد دهقاني» در چند قطعه است. «حسين شريفي» هم خواننده قطعات اين مجموعه است.»

مدير دفتر توليد و روابط عمومي شركت آواي هنر درباره پخش اين آلبوم هم گفت:«اين اثر از روز شنبه ۲۵ اسفند به همت شركت «هنر اول» در تهران و تمامي شهرستان‌ها توزيع خواهد شد و نسخه فيزيكي و ديجيتالي آن در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود. از تمامي مخاطبان موسيقي و هواداران گروه ايوان درخواست مي‌كنيم براي پاسداشت حقوق مادي و معنوي صاحبان و توليدكنندگان اين اثر نسبت به خريد نسخه اصلي آلبوم اقدام نمايند. چرا كه براي توليد اين اثر انرژي و زمان و هزينه زيادي صرف شده است و بهترين راه حمايت علاقه‌مندان از گروه محبوبشان تهيه نسخه اصلي آلبوم است.»

از سوي ديگر ايوان‌بند اين روزها در حال برگزاري تور كنسرت‌هاي خود در شهرهاي مختلف ايران است و اين تور تا پايان اسفند ادامه دارد. قرار است از سال ۹۸ تور بهاري كنسرت‌هاي اين گروه با اجرا در تهران و شهرهاي ديگر آغاز شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۲:۴۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

مجيد اخوان درگذشت

مجيد اخوان از طراحان صحنه و لباس و طراح پوستر سينمايي در سن ۶۲ سالگي در ۲۲ اسفند ماه بر اثر سرطان درگذشت.

پسر اين هنرمند در گفت‌وگو با ايسنا ضمن تاييد اين خبر گفت: پدر سرطان ريه داشتند و متاسفانه عصر امروز در خانه فوت كردند.

او همچنين بيان كرد كه مراسم تشييع پيكر اين هنرمند متعاقبا و با هماهنگي با خانه سينما اعلام خواهد شد.

مجيد اخوان در سال ۱۳۳۵ در مشهد متولد شد و داراي كارشناسي ارشد گرافيك از دانشكده هنرهاي تزئيني است.

او فعاليت سينمايي را با طراحي پوستر فيلم «ترنج» به كارگرداني محمدرضا اعلامي در سال ۶۵ آغاز كرد و كانديداي جايزه طراحي پوستر فيلم هم شد.

از ديگر فعاليت هاي او مي‌توان به طراحي صحنه و لباس و دكور، طراح گرافيك، نقاشي، تدريس طراحي و نقاشي و… نيز اشاره كرد.

از موفقيت‌هاي كاري او مي‌توان به كانديداي دريافت جايزه بهترين طراحي پوستر فيلم فجر براي پوستر فيلم‌هاي «ترنج»، «بازي بزرگان»، «كيميا» و «بلندي‌هاي صفر« اشاره كرد.

اين هنرمند علاوه بر اين، طراحي بيش از ۶۰۰ طرح جلد، ۲۰۰ پوستر فرهنگي و تبليغاتي و طراحي بيش از ۳۰۰ آرم و نشانه و داوري چندين نمايشگاه در بخش طراحي صحنه، پوستر و طراحي جلد كتاب را در رزومه كاري خود دارد.

مجيد اخوان در حوزه طراحي صحنه و لباس در فيلم سينمايي «زندگي» به كارگرداني اصغرهاشمي در سال ۱۳۷۶ نيز همكاري داشته است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۲:۲۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

آهنگ جديد نيما رحيمي با نام جدايي را دانلود كنيد

قطعه «جدايي» به آهنگسازي و خوانندگي نيما رحيمي، پس از دريافت مجوز دفتر موسيقي ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

قطعه «جدايي» يكي از قطعات آلبوم راز و نياز نيما رحيمي است كه به آهنگسازي، ترانه سرايي و خوانندگي اين هنرمند تقديم مخاطبان شده است.

تنظيم اين اثر را رضا عالمي بر عهده داشته، مازيار مرتاضي، ميكس و مستر آن را انجام داده و مؤسسه آواي ماد، ناشر آن بوده است. همچنين علي راهبر، به عنوان طراح پوستر، با اين مجموعه همكاري كرده است.

شايان ذكر است كه تك آهنگ «جدايي» از آلبوم راز و نياز، به آهنگسازي، ترانه سرايي و صداي نيما رحيمي، هم اكنون آماده شنيدن است. علاقمندان مي توانند اين اثر را بصورت آنلاين در ادامه شنيده و در صورت تمايل دانلود نمايند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۵۱ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

گلايه مجري تلويزيون از مردمي برگزار نشدن جشنواره جام‌جم+عكس

مجري تلويزيون از مسئولان جشنواره جام‌جم بابت اعلام نكردن آراي برنامه‌هاي تلويزيوني گلايه كرد.

به گزارش افكارنيوز، نجم‌الدين شريعتي مجري برنامه «سمت خدا» با انتشار متني در اينستاگرام، خطاب به مسئولان برگزاري پنجمين جشنواره تلويزيوني جام‌جم نوشت: «جشنواره پنجم تلويزيونامشب به پايان رسيد. به همه همكاران خوبم در شبكه سه و تمام شبكه‌ها كه منتخب اين جشنواره شدند تبريك مي‌گويم. كاش به پاس مشاركت ميليوني مردم عزيز در نظر سنجي وسيع اين ايام، مردمي بودن اين جشنواره در ميان آراء مديران و هيأت داوري رنگ نمي‌باخت و تحت الشعاع قرار نمي‌گرفت و شايسته بود لااقل ميزان و درصد آراء در بخش‌هاي مختلف اعلام مي‌شد. ارادت همچنان باقي است!»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۳۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

انتشار گزارش پژوهشي «راهبردها، محورها و موضوعات برنامه‌سازي براي شبكه‌هاي برون‌مرزي بر اساس بيانيه گام دوم انقلاب»

انتشار گزارش پژوهشي «راهبردها، محورها و موضوعات برنامه‌سازي براي شبكه‌هاي برون‌مرزي بر اساس بيانيه گام دوم انقلاب»
واحد پژوهش هاي كاربردي معاونت برون مرزي صداوسيما «راهبردها، محورها و موضوعات برنامه‌سازي براي شبكه‌هاي برون‌مرزي براساس بيانيه گام دوم انقلاب» را در قالب گزارش پژوهشي در اسفند 1397 منتشر كرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاري برنا، تدوين راهبردها، محورها، مصاديق و موضوعات برنامه‌سازي براي شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني برون مرزي بر اساس ابعاد تاريخي، علمي و پژوهشي، اقتصادي، سياسي- امنيتي، ديني، فرهنگي- اجتماعي بيانيه گام دوم انقلاب از اركان اصلي اين گزارش پژوهشي است.

بيانيه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) رويكرد منشوري به تجزيه و تحليل ابعاد مختلف انقلاب اسلامي دارد و افق تفسيري بديع و كارآمدي را در قاموس «نظريه نظام انقلابي» جهت همگرايي بيش از پيش اركان جامعه اسلامي براي تحقق آرمانِ «ايجاد تمدّن نوين اسلامي و آمادگي براي طلوع خورشيد ولايت عظمي (ارواحنافداه)» ارائه مي‌دهد. 

اساس اين جهت‌گيري بر كاربست نيروي انساني جوان در «همه ميدان‌هاي سياسي، اقتصادي، فرهنگي، بين‌المللي، علمي و ...» استوار است. در اين بيانيه، نيل به گفتمان‌سازي از طريق تبديل مباني فكري و نظري انقلاب اسلامي به مؤلفه‌هاي عملياتي و اجرايي مشهود است.

معاونت برون‌مرزي رسانه ملي با حضور فزاينده و تأثيرگذار خود در سپهر رسانه‌هاي شنيداري، ديداري و فضاي مجازي جهان اسلام و به عنوان قرارگاه مقدم محور مقاومت در آوردگاه رسانه‌اي و تبليغاتي جهان،  نقش و جايگاه ويژه‌اي در عمق‌بخشي به گفتمان انقلاب اسلامي در منطقه و جهان دارد. اين رسانه بين‌المللي با انگاره‌سازي و تصويرپردازي مضامين و مفاهيم نهفته در اين گفتمان، مي تواند چارچوب معرفتي و فهم مشتركي را بين افكار سطوح مختلف مخاطبان خود ترويج دهد. در نتيجه با توسعه قلمرو ژئوپليتيك فرهنگي، سياسي، اقتصادي و رسانه‌اي ايران در جبهه مقاومت جهاني موجب به حاشيه‌راني گفتمان‌هاي رقيب و برجسته‌سازي گفتمان اسلامي شده و بستر عملياتي شدن اين گفتمان را به سهم خود مهيا سازد.

بر اين اساس در گزارش پژوهشي ابتدا، ابعاد و مؤلفه‌هاي تاريخي، علمي و پژوهشي، اقتصادي، سياسي- امنيتي، ديني، فرهنگي- اجتماعي و مديريتي بيانيه «گام دوم انقلاب»، پيرامون دال مركزي «خودسازي و جامعه‌پردازي و تمّدن‌سازي» مفصل‌بندي شده است. سپس معطوف به رسالت‌ها، مأموريت‌ها و ظرفيت‌هاي بالقوه و بالفعل معاونت برون مرزي صدا و سيما، مضامين اين ابعاد در قالب راهبردها، محورها، مصاديق و موضوعات برنامه‌سازي يا سياست‌گذاري تدوين و صورت‌بندي شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۱۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)