مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

سال 98 ماه عسل نداريم!چرا؟/تفاوت برنامه نود و ماه عسل!

اگرچه اين مسئله به گوش رسيده بود كه احسان عليخاني اين روزها درگير «عصر جديد» است و ماه رمضان امسال انگشتي به عسل ندارد با اين حال در اختتاميه جشنواره جام جم اعلام شد برنامه ماه عسل بعد از 12 سال با تلويزيون خداحافظي كرد.

حدودا 12 سال پيش برنامه‌اي با عنوان «ماه عسل» روي آنتن شبكه 3 رفت براي ماه رمضان تلويزيون به يك برند تبديل شد.

برندي كه تقريبا سال‌ها پاي سفره‌هاي رمضان بسياري از خانواده‌هاي ايراني بود و جدا از نقد و بررسي فرمتش كه اصولا برشي از زندگي افراد مختلف (موفقيت يا شكست) مرتبط مي‌شد مي‌پرداخت.

به هر حال احسال عليخاني با اين برنامه به عنوان يك برند در تلويزيون مطرح شد و توانست با استفاده از اين فرصت در اين عرصه صاحب جايگاه شود.

برنامه ماه عسل در طول مدت زندگي‌اش روي آنتن تلويزيون با فراز و نشيب‌هاي بسياري همراه است حتي كار به تغيير تهيه كننده و مجري و... كشيد اما ماند تا با حمايت مخاطبانش رتبه‌اش را از دست ندهد.

اما سوالي كه اينجا كمي ذهن را درگير مي‌كند اين است كه چرا از تعطيل شدن برنامه ماه عسل كسي متعجب، نگران و ناراحت نشد اما شايعه تعطيل شدن برنامه نود (فقط در مقام شايعه) كلي سر و صدا به پا كرد؟ تفاوت برنامه نود و ماه عسل كه به لحاظ ماهيت و ساختار و محتوا هيچ ارتباطي با هم ندارند چيست؟

آيا بودن يا نبودن برنامه پرمخاطب ماه عسل در حد و اندازه‌اي نيست كه تماشاگرش را آزار دهد؟ آيا بودن يا نبودن برنامه ماه عسل براي مخاطبش تفاوت ندارد؟ آيا برنامه نود ريشه‌اي قوي‌تر و غني‌تر در دل مخاطبانش دارد كه شايعه تعطيلي برنامه عادل فردوسي‌پور تا اين حد با حواشي همراه است اما برنامه ماه عسل خيلي راحت با اعلام مجري‌اش كنار گذاشته مي‌شود؟

از اين مسئله كه بگذريم قطعا تعطيل شدن برنامه ماه عسل فرصتي است تا ديگر تهيه كنندگان و طراحان تلويزيون نيز با افكاري جديد وارد عرصه شوند و فرصتي است تا ساختارهاي ديگر نيز در اين عرصه قد علم كنند و در حقيقت كنار گذاشته شدن برنامه ماه عسل از آنتن شبكه 3 نه تنها ديگر يك اتفاق ناگوار نيست كه بايد از آن به عنوان يك فرصت ياد كرد كه قرار است رسانه ملي برنامه‌اي در حد و اندازه نود را روي آنتن ببرد و سليقه سازي جديدي براي مخاطبان رسانه ملي پيش رو است.
خبرنگار: پيروز قهرماني


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۰:۱۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

اميرعلي نبويان «مزه غذاي ايراني» را در شبه قاره هند مي‌چشد

برنامه «مزه غذاي ايراني» مجموعه‌اي ديدني با اجراي اميرعلي نبويان، مهمان نوروزي كانال اردوي شبكه جهاني سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاري برنا، كانال اردوي سحر برنامه «مزه غذاي ايراني» را در جدول پخش خود گنجانده تا غذاهاي سنتي ايراني را به مخاطبان سحر در شبه قاره هند معرفي كند. در برنامه مزه غذاي ايراني تاريخچه خوراكي‌هاي مختلف بررسي مي‌شود.

 برنامه مزه غذاي ايراني را منصور ضابطيان و محمد صوفي تهيه كرده‌اند و مهدي باقر كارگرداني و اميرعلي نبويان اجراي آن را به عهده دارند.

اين برنامه در 20 كلاكت و در مدت زمان 20 دقيقه، هر روز نوروز ساعت 20 به وقت تهران از كانال اردو پخش مي‌شود.

اين برنامه توليد سال 94 شبكه نسيم است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۰:۰۲ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

كلودمونه زير ذره‌بين جشنواره

مستند «نيلوفرهاي آبي مونه-جادوي آب و نور» در بخش «مستند زير ذره بين» در سي‌و‌هفتمين جشنواره جهاني فيلم فجر روي پرده مي‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاري برنا؛ مستند ايتاليايي «نيلوفرهاي آبي مونه-جادوي آب و نور»  (Water Lilies of Monet-The magic of water and light) به كارگرداني جواني ترويلو (Giovanni Troilo) در بخش «مستند زير ذره بين» سي و هفتمين جشنواره جهاني فيلم فجر به نمايش درمي آيد. 

اين مستند با تمركز بر تابلوي بزرگ «نيلوفرهاي آبي» (Water Lilies) توانسته به زيبايي و ظرافت، جنبه‌هاي گوناگون از زندگي هنري اسكار-كلودمونه (oscar-claude monet) و زيبايي شناسي آثار اين نقاش مشهور فرانسوي را مورد تحليل قرار دهد. 

كلودمونه (1840-1926) از بنيانگذاران اصلي سبك امپرسيونيسم و خالق مجموعه «نيلوفرهاي آبي» شامل حدود ۲۵۰ نقاشي رنگ روغن است. مشهورترين نقاشي از اين مجموعه را مي توان «بركه نيلوفرهاي آبي» دانست كه در ژوئن ۲۰۰۸ ميلادي در حراجي كريستي در لندن به قيمتي حدود ۸۰ ميليون دلار فروخته شد. 

«مستند زير ذره بين» يكي از بخش هاي جشنواره جهاني فيلم فجر است كه در چند سال اخير مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. اين بخش در دوره گذشته با نمايش هشت مستند توانست توجه منتقدان را به خود جلب كند. 

آدرس سايت رسمي جشنواره Fajriff.com و پست الكترونيكي جشنواره Info@Fajriff.com است.

سي‌و‌هفتمين دوره جشنواره جهاني فيلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوريل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردين تا ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸) به دبيري رضا ميركريمي در تهران برگزار مي‌شود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۹:۴۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

تاثير دورهاي پيشين اين نمايشگاه بر هنرمندان جوان

سينا جعفريه هم درباره «از كجا به كجا ۳» گفت:«اين نمايشگاه به خصوصي‌ترين قسمت زندگي هنرمندان سرك كشيده است، جايي كه ما به آن دسترسي نداريم و هميشه اثر نهايي را ديده‌ايم، نه اتودها و طرح‌هاي پيش از آن را.

او تاكيد كرد: «بيشتر هنرمندان ما در گالري ثالث با آن‌ها كار كرده‌ايم، زير ۳۰ سال دارند و معمولا اكثر آن‌ها بلافاصله پشت بوم نشسته‌اند و اثري را خلق كرده‌اند، اما با وجود ارزشمندي هنر در لحظه، طراحي مرحله به مرحله بسيار مهم است و پس از برگزاري اين نمايشگاه، هنرمندان از اين شيوه آگاه شدند و تازگي مراحل كار خود را قبل از ارايه اثر براي نمايشگاه به ما نمايش مي‌دهند.

۳ نكته مهم در «از كجا به كجا»

كامبيز درم‌بخش هم درباره كليت نمايشگاه «از كجا به كجا» گفت:«۳ اتفاق جالب در اين رويداد رخ داده است؛ نخست اينكه يك گالري فضاي خود را به رايگان در اختيار هنرمند مي‌گذارد، بدون اينكه قصد فروش اثر و كار اقتصادي داشته باشد. دوم اينكه چنين كاري براي اولين بار در ايران اتفاق افتاده است و نشان مي‌دهد سروش ميلاني زاده براي به عمل رسيدن ايده اش سال‌ها فكر كرده است. سومين نكته همكاري بي منت هنرمنداني است كه با وجود آگاهي از اينكه ارائه كارشان در اين نمايشگاه هيچ فروش و عايدي ندارد، مشتاق به همراهي در اين فعاليت شده اند.

اين استاد گرافيست اظهار داشت:«به نظر من «از كجا به كجا» يك وركشاپ براي مردم است كه معمولا اطلاعي از چگونگي خلق يك اثر ندارند. من درباره كارهاي خودم چنين كرده‌ام و اتودها را در پوشه‌اي به نام «پشت صحنه» براي خود نگه داشته‌ام.گاهي مي شنويم كه در نگاه بسياري از افراد كارهاي ما هنرمندان چند خط ساده است اما اين نمايشگاه مقداري از كوشش‌هايمان را به تصوير كشيده است.

درم‌بخش در پايان توضيح مي‌دهد: «در اين نمايشگاه شاهد تولد كارهاي خيلي از هنرمندان هستيم، حتي هنرمنداني كه كه كارهايشان را به نمايش نمي‌گذارند در اين مجموعه آثارشان را به مخاطب نشان مي دهند و اين بخش آغازين مي تواند گوشه اي از عمق وجود هنرمند را نشان دهد».


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۳۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

نمايشگاه «از كجا به كجا 3» برگزار مي‌شود

نمايشگاه «از كجا به كجا 3» برگزار مي‌شود
نشست خبري نمايشگاه پژوهشي «از كجا به كجا ۳» برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاري برنا، نشست خبري سومين نمايشگاه پژوهشيِ «از كجا به كجا» با حضور كامبيز درمبخش گرافيست، بابك اطميناني نقاش، سروش ميلاني‌زاده نمايشگاه‌گردان و سينا جعفريه مدير گالري ثالث پيش از ظهر امروز (چهارشنبه ۲۲ اسفند) در گالري ثالث برگزار شد.

ميلاني‌زاده در ابتداي اين نشست بيان كرد: «امسال سومين دوره اين پروژه است و همزمان با يك سالگي گالري ثالث شروع شد. بازخوردهاي سال اول بسيار خوب بود وانگيزه اي براي برگزاري دوباره اين نمايشگاه در ما به وجود آمد.

وي درباره واژه پژوهش در عنوان اين نمايشگاه توضيح داد: «حتي هنرمندان ۷۰ ساله ما هم از واژه study اطلاع نداشتند، در حالي كه زندگي هنريشان مملو از آن بوده است».

كريتور نمايشگاه پژوهشيِ «از كجا به كجا ۳» گفت: بحث نمايشگاه براي ما چندان مهم نيست، بلكه وجه پژوهشي و آموزشي آن مهم‌تر است. از سال اول در خدمت استاداني همچون، كامبيز درمبخش و بابك اطميناني بوده‌ايم كه فقط هنرمند نيستند بلكه پژوهشگر هستند. اولين وزنه‌اي كه واژه پژوهشي براي اين رويداد هنري ايجاد مي‌كند اين است كه بار مالي ندارد و حتي هزينه زيادي هم براي ما دارد. 

ميلاني‌زاده همچنين اشاره كرد: «۲۳ فروردين ماه كتاب نفيس ادوار نمايشگاه «از كجا به كجا» را رونمايي مي‌كنيم؛ نفيس به معناي جامع و خارج شدن از فرم كليشه اي كاتالوگ ها است. طراحي اين كتاب را مهدي فاتحي انجام داده و به دليل وسواس‌هايي كه داشتيم، رونمايي آن به افتتاحيه نمايشگاه نرسيد اما ايونتي براي رونمايي از اين كتاب  در طول برگزاري جشنواره خواهيم داشت. در مقدمه اين كتاب امير سقراطي، حسين ماهر، كامبيز صبري، عين‌الدين صادق‌زاده و مصطفي دشتي قلم‌فرسايي كرده‌اند».

وي ادامه داد: «ما بيش از يك ماه را به سومين نمايشگاه «از كجا به كجا» اختصاص داده‌ايم و نمايشگاه تا ۲۸ فروردين ادامه دارد. هنرمندان اين رويداد با وسواس‌هاي زياد انتخاب شده‌اند و فعال در شاخه‌هاي مختلف هنري هستند. سال اول تركيبي از هنرمندان مستر و هنرمندان جوان ۴۰ سال به بالا در نمايشگاه حضور داشتند، امسال هم تركيبي از اين مجموعه را داريم و علاوه بر اتودهاي اساتيد، هنرمندان جوان نيز در سومين دوره از اين نمايشگاه حضور دارند».

نمايشگاه‌گردان «از كجا به كجا ۳» خاطرنشان كرد: «نمايشگاهي به اين صورت نزديك به ۶ ماه زمان براي برپايي نياز دارد. چون طي آن سعي مي‌كنيم تجربه زيست هنرمندان را بيرون بكشيم و نمايش دهيم. جالب اينكه چيزهايي كه نشان داده‌ايم حتي براي خود هنرمندان هم جالب بوده، چون جنسي از برهنگي (بدون نقاب) را براي خود هنرمند داشته است. اين نمايشگاه جوابي به كنجكاوي مخاطبان نيست، بلكه سوال‌هاي بيشتري در ذهن آن‌ها درباره هنرمند مورد علاقه شان ايجاد كرده و كمكي براي كشف زواياي ديگري از هنرمند است». 

ميلاني‌زاده افزود: «مثلا چيزي كه از استاد اطميناني نمايش داديم، بارها و بارها خودشان به آن فكر كردند كه اين كار را بكنند يا نه؟»

ديوار نگاري خصوصي يك نقاش در نمايشگاه

اطميناني در اين باره گفت: «موقع نقاشي هر زمان چيزي به ذهنم مي‌رسد، آن را روي ديوارهاي آتليه مي‌نويسم. براي همين آتليه من يك فضاي خصوصي براي لحظه كشف و شهود است و فقط دو يا سه نفر تاكنون به آن راه پيدا كرده اند. ابتدا اين همكاري را نپذيرفتم، شايد اگر خارج از ايران چنين پيشنهادي مي دادند سريع تر ، اماسرانجام قبول كردم عكسي از ديوار گرفته و چاپ شود. 

اين هنرمند بيان كرد: «اين نوشته‌ها خيلي خصوصي بود و شايد پيش از اين تمايل به ديده شدن ديوار نوشت‌هاي توام با رنگ‌هاي پاشيده بر آن را بعد از مرگ داشتم. اين اتفاق همچون انتشار نامه‌هاي عاشقانه از هنرمند شخصي است.  

او در پايان صحبت هاي خود درباره اهميت اين نمايشگاه تاكيد كرد:«هنرمند ناگهان شكل نمي گيرد، بلكه در يك روند تاريخي پيش مي رود. اگر اين روند نباشد، هنرمند به جاي كاشتن دانه و صبر براي ثمره اش، از ديوار باغ همسايه بالا مي‌رود و ميوه را مي‌چيند. هنرمند در حقيقت يك قلمرو است و ميزان وسعت و عمق هنر به مرتبه دروني هنرمند برمي گردد. همانطور كه حرف بعضي هنرمندان سال ها بعد از مرگشان درك مي شود. حال اشتراك گذاري اين فضاي شخصي تا حدي مخاطب را از وسعت هنرمند و دغدغه هاي او آگاه مي كند».


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۰۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

فصلنامه سينمايي فارابي با عنوان «بنيان‌هاي سينماي ديجيتال» منتشر شد

فصلنامه سينمايي فارابي با عنوان «بنيان‌هاي سينماي ديجيتال» منتشر شد
هشتاد و دومين شماره فصلنامه سينمايي فارابي با عنوان «بنيان‌هاي سينماي ديجيتال» منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاري برنا، ورود فناوري‌هاي نوين به سينما، از دگرگوني در فرآيندهاي توليد، عرضه و تماشاي فيلم آغاز و به تحولات عميق در درك ماهيت و حتي نظريه‌ فيلم انجاميده است. از آن‌جا كه يكي از اهداف فصلنامه سينمايي فارابي، توسعه دانش تخصصي سينما به منظور ارتقاي صنعت سينماي ايران است؛ چند شماره‌ پي‌درپي فصلنامه به فناوري‌هاي نوين سينمايي با رويكرد سينماي ديجيتال اختصاص يافته است.

عناوين برخي از مقالات اين شماره عبارتند از: سينماي ديجيتال چيست؟، پديدارشناسي اجمالي سينماي ديجيتال، چگونه فناوري‌هاي ديجيتال زيبايي‌شناسي و سبك فيلم را تغيير داده است، سينماي ديجيتال: تحول در كاركرد و زيبايي‌شناسي فيلم؛ داستان‌گويي ديجيتالي به‌مثابه‌ سينماي ملي؛ از كسب‌وكار فيلم تا كسب‌وكار سرگرمي: هاليوود در عصر فناوري ديجيتالي؛ كند، روش‌مند و پرطمأنيه: فيلم‌سازي آنالوگ در عصر ديجيتال؛ فناوري‌هاي سينماي ديجيتال از چشم‌انداز آرشيو و چطور فناوري ديجيتال ماهيت فيلم را دگرگون كرد؟.

هشتاد و دومين شماره از فصلنامه سينمايي فارابي، در ۳۳۶ صفحه و با مديرمسئولي عليرضا تابش و سردبيري دكتر مسعود نقاش‌زاده منتشر و از هم اكنون در دسترس علاقمندان است.
خبرنگار: علي ناصري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۷:۳۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

همكاري مشترك ايران و امارات در سريال‌سازي

همكاري مشترك ايران و امارات در سريال‌سازي
كيوان محسني كارگردان جوان اهل گراش كه تا پيش از اين با جوايز متعدد فيلمسازي شناخته شده است، سريال بومي «كاشوخين» را با حضور بازيگران داخلي و خارجي و با يك گروه بين المللي ساخته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاري برنا؛ سريال مشترك ايران و امارات به كارگرداني كيوان محسني در آستانه انتشار قرار گرفت.

«كاشوخين» نام اين سريال است كه يك تريلر/ اكشن ايراني است و در چشم اندازي بومي و اگزوتيك تلاش يك خرده تبهكار شهرستاني را براي گرفتن انتقام خون رفقايش نشان مي‌دهد. او تك و تنها مسيري طولاني، شامل پنج خان، را طي مي كند و پس از تعقيب و گريز، تيراندازي، تصادف و دردسرهاي فراوان به نقطه اي براي گرفتن انتقام مي رسد.

بازيگران اصلي اين پروژه عبارتند از صالح شهبازي و علي گراشي كه در كنار مرتضي خانجاني، سروش شاكر، فاضل فروتن، علي اكبر طاهريان، مجيد راستي، علي كميلي و... به ايفاي نقش مي پردازند.

«كاشوخين» يك تركيب دو اسمي به زبان محلي گراشي و به معناي درگيري بين دو نفراست كه احيانا به كشتن و خونريزي منجر مي شود. كيوان محسني كه اصالتا اهل گراش است اين نام را با هدف تناسب محتوايي و محلي بين عناصر فيلمنامه انتخاب كرده است.

همچنين يكي از بازيگران اين سريال والريا سوتك (Valeriya Tsvietok) نام دارد كه بانوي شايسته كشور مولداوي در سال ۲۰۱۶ و نماينده همان كشور در MISS ASIA است. او‌ تاكنون در ده ها فيلم كوتاه، تئاتر و تيزر تبليغاتي بازي كرده است.

اين سريال در لوكيشن هاي متعدد

 داخلي و خارجي از جمله گراش، لار، كوره، خور، دبي (اسپرينگ، خيابان شيخ زاهد، الراس، الورقه، سافاري الورقا، سافاري الورسان) شارجه (دانشگاه امريكايي شارجه)، بيدشهر، كرمستج، بندر كنگ و... فيلمبرداري شده و مراحل توليد آن همچنان ادامه دارد.

قرار است اين سريال از ابتداي نوروز در11 اپيزود  و به صورت هفتگي در قالب وب سري منتشر شود. اين اولين تجربه كارگرداني كيوان محسني براي يك سريال اپيزوديك است. او تا پيش از اين با حضور در جشنواره هاي بين المللي فيلم و  فيلم كوتاه شناخته شده و با اثاري از جمله مستند «كايه» و فيلم هاي «باگ» و «بيرون از اين» جوايز متعدد داخلي و خارجي را كسب كرده است.  

همچنين شركت كريتيو زون (creative zone ) وظيفه آماده سازي مراحل توليد در كشور امارات را بر عهده داشته است.

ديگر عوامل اين سريال عبارتند از: تهيه كنندگان: پويان صدقي و محمد تيموري، كارگردان: كيوان محسني، نويسنده: عطا مجابي، گروه نويسندگان: اميد وحيدي، تارا رصافي، فرزانه قائمي زاده، با تشكر از : متين ايزدي، مدير فيلمبرداري: احسان فرنام، صدابردار: ساسان كاوه، موسيقي: بامداد افشار، تدوين: عماد خدابخش، دستيار تدوين: عليرضا ياوري، صداگذاري و طراحي صدا: رامين ابوالصدق، تصحيح رنگ و جلوه هاي ويژه: عليرضا قادري، تهيه كننده اجرايي كشور امارات متحده عربي: سعيد روانبخش، عكاس: عدنان دلخسته، دستيار تهيه: جواد رادمرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۷:۱۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

اكران «آن‌دو» با بازي نويد محمدزاده به تعويق افتاد


 
تاريخ انتشار: 07:34 - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۳ اسفند
كد خبر: 139393
تعداد نظرات : 0 

اكران «آن‌دو» با بازي نويد محمدزاده به تعويق افتاد
 
 
دنبال يه ماشين لوكس با قيمت مناسبي؟ مدلهاي اسپورتيج ديوار رو چك كن
 
خريد و قيمت انواع مزدا 3 در سايت ديوار
به گزارش شريان نيوز،اكران فيلم سينمايي «آن‌دو» به تعويق افتاد و اين فيلم در فرصتي ديگر در گروه سينمايي هنر و تجربه روي پرده مي‌رود.

 
 
به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، فيلم سينمايي «آن‌دو» ساخته بهروز قبادي به دليل دستور قضايي تا اطلاع ثانوي در گروه سينمايي هنر و تجربه اكران نمي‌شود. صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ اسفند) خبري مبني بر توقيف موقت اين فيلم منتشر شده بود.

پس از رفع مسايل حقوقي بر سر مالكيت اثر، اين فيلم مي‌تواند بار ديگر در جدول اكران گروه سينمايي هنر و تجربه قرار گيرد. اين فيلم مجوز اكران از سوي سازمان سينمايي را دارد.

فيلم سينمايي «آن‌دو» ۱۰ سال پيش با حضور نويد محمدزاده ساخته شده و داستان آن درباره يك جوان تهراني است كه در غرب كشور در حال خدمت سربازي است و به دليل تخلف، از طرف مافوق خود به ماموريتي فرستاده مي‌شود كه يك زنداني را همراهي كند.

«آن‌دو» يكي از اولين فيلم‌هايي است كه نويد محمدزاده در آن ايفاي نقش كرده و مرضيه خوش‌تراش، توفيق راموز و عزيز ويسي ديگر بازيگران آن هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۶:۵۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

نظرات متفاوت خانواده تلويزيون در مورد ورود پول هاي مشكوك

در هفته اي كه گذشت در گزارشي به ورود پول هاي مشكوك به حوزه هنرهاي نمايشي در سينما و نمايش خانگي پرداختيم. در اين گزارش كه خانوده تلويزيون در مقام تهيه كننده با ما همراه بودند با نظرات مختلفي در اين خصوص مواجه شديم كه در ذيل از نظر مي گذرانيد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاري برنا؛ در 2 سال اخير به شيوه‌هاي مختلف پول‌هايي به عنوان سرمايه‌گذاري وارد سينما و شبكه خانگي شده است كه به نظر مي‌بايست اوضاع و احوال اقتصادي اين دو مديوم را ارتقا داده و در حقيقت به وضعيت كيفي توليدات تاثير مثبت بگذارند. اتفاقي كه به اعتقاد خيلي از خانواده سينما و حتي تلويزيون رخ نداد و در حقيقت شاهد اتفاقي برعكس بوديم چرا كه توليدات سينما و تلويزيون به دلايلي از اين ماجرا لطمه ديد.

ورود پول هاي بي‌رويه به شبكه نمايش خانگي در برخي از توليدات سينمايي باعث شد عملا نگاه هنري از توليدات گرفته شود و در واقع سينما و نمايش خانگي بدون در نظر گرفتن ابعاد هنري داراي خط و رسم بيزينسي شده‌اند.

به اينكه اين اعداد و ارقام هنگفت و بدون حساب و كتاب از كدام مسير به حوزه فرهنگ ورود كرد كاري نداريم، اما لطمه و ضربه‌اي كه اين پول‌هاي بي‌حساب و كتاب به هنر وارد كرد قابل بررسي است. چراكه قطعا صنعت سينما عصر نمايش خانگي نيازمند تزريق اعداد و ارقامي است كه بتواند ضمن بازگشت سرمايه به كيفيتي مطلوب و درخور دست پيدا كند.

در اين مقال و همزمان اين وضعيت اقتصادي تحميل شده به سينما و شبكه نمايش خانگي را با رسانه ملي مقايسه كنيد. حاصل اين جمع و تفريق نشان از اين دارد كه بسياري از اهالي اين عرصه علاقه مند هستند در شبكه نمايش خانگي و سينما با دستمزدهاي نجومي حضور داشته باشند و با اين حضور چند ماه در يك سريال تلويزيوني با دستمزي پايينتر وقت نگذارند.

در اين ميان سريال‌هاي قابل تاملي چون شهرزاد، شاهگوش، دندون طلا و... نيز توليد شد و بي‌ترديد در حوزه بيزينس نيز شاهد موفقيت‌هايي بوديم اما واقعيت اين است كه هم دخل شدن پول‌هاي درست يا نادرست در سينما و نمايش خانگي باعث شد سينما به افتي مشهود برسد چراكه توليدات پايه اكران (آثاري كه بلافاصله پس از توليد روي پرده سينما مي‌روند) تنها با هدف بازگشت سرمايه ساخته مي‌شوند و عملا نه نگاه جشنوارهاي به آن مي‌شود نه قرار است اتفاق مهمي را رقم بزند. آثاري كه به لحاظ محتوا و ساختار از درجه متوسط نامطلوبي برخوردارند اما با حضور چند چهره محبوب ركورد دار فروش مي‌شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۶:۳۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

ترامپ بيانيه داد؛ خلافت داعش تمام شد

رئيس‌جمهور آمريكا در بيانيه‌اي ضمن اعلام پايان خلافت داعش تلاش كرد آن را به ...
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۶:۵۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)