مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

تازه‌ترین کنسرت پاپ مهدی جهانی برگزار شد

تازه‌ترین کنسرت مهدی جهانی خواننده موسیقی پاپ سه شنبه شب ۲۱ اسفند ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران میزبان تماشاگران بود.

مهدی جهانی خواننده موسیقی پاپ که در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف کشور است شامگاه سه شنبه ۲۱ اسفندماه درمرکز همایش‌های برج میلاد تهران تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار کرد.

در ابتدای این کنسرت اعضای گروه با تشویق هواداران به روی صحنه آمدند و پس از کوک کردن سازهایشان، قطعه «دوست دارم این هوا رو» را نواختند سپس مهدی جهانی در میان تشویق‌های هواداران روی صحنه آمد و این قطعه را اجرا کرد. پس از اجرای این قطعه، جهانی به هواداران خوشامد گفت و بلافاصله قطعه «آدم بدی نبودم» اجرا شد.

مهدی جهانی در ادامه این کنسرت قطعات «کوه درد»، «عادت کردم»، «چقدر تنهام»، «زیباتر از تو»، «سرمست»، «دوریت عادت میشه»، «بخواب دنیا»، «تنهاتر از من»، «مدیونم به تو»، «شدی دیوونه»، «برف»، «من مست عشقم»، «ای جونم»، «عشقت که باشه» و «هم نفس» را اجرا کرد.

این خواننده پس از اجرای قطعه «هم نفس»، به درخواست هواداران قطعه «بخواب دنیا» نیز مجدداً اجرا کرد و در انتهای برنامه نیز اجرای قطعه «آروم آروم» را به طرفدارانش ارائه داد.

مهدی جهانی در اواخر این کنسرت از ساخت موزیک ویدئو اجرای زنده قطعه «شدی دیوونه» خبر داد. این در حالی است که موزیک ویدئو قطعه «بخواب دنیا» نیز به کارگردانی محسن متفکریان به زودی در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

عماد لاریجانی رهبر ارکستر، تنظیم کننده قطعات و نوازنده کیبورد، آرسام بابایی نوازنده کمالین، امیرحسین طائی نوازنده ویولن، عرفان امامی نوازنده درامز، ایمان رضایی نوازنده گیتار باس، امیر پرویزی نوازنده پرکاشن و تومبا، علیرضا مهدی زاده نوازنده ساکسیفون و سروش عدل نوازنده گیتار الکتریک اعضای ارکستر مهدی جهانی را در این کنسرت تشکیل دادند.

این کنسرت به همت مؤسسه «آوای دوران» به مدیریت سمیه کاویانیو تهیه کنندگی رسول ترابی برگزار شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۴:۳۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

امیرمهدی ژوله و حبیب رضایی در وصف عادل فردوسی‌پور چه نوشتند؟

عادل فردوسی پور یکی از چهره‌های شاخص تلویزیون در سال ۹۷ بود که با اتفاقات بسیاری دست و پنجه نرم کرد که تازه‌ترین آن دستکاری در آرای مردمی بهترین برنامه جشنواره جام جم علیه برنامه «نود» بود.

فردوسی‌پور در پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام‌جم، پس از دریافت تندیس جایزه مردمی بهترین برنامه و تندیس بهترین تهیه‌کننده برنامه ترکیبی، در سخنانی، سال ۹۷ را سخت‌ترین سال فعالیتش در حوزه تلویزیون دانست و از مردم بابت حمایت‌هایشان قدردانی کرد.

در واکنش به این حرف‌های مجری «نود»، چهره‌های سرشناس حوزه سینما و تلویزیون نیز با انتشار پست‌هایی در اینستاگرام به تمجید او پرداختند که از آن جمله می‌توان به حبیب رضایی اشاره کرد که با انتشار تصویری از خود و این مجری نوشت: «عادل بودن و ماندن سخت است، به درایت تو افتخار می کنیم رفیق.»

 

امیرمهدی ژوله هم با انتشار ویدئویی از سخنان او در استوری اینستاگرام، به نوشتن یک جمله بسنده کرد: «ماشاالله پسر.»

 

 
 
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۴:۱۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

«حسام الدین سراج» آلبومی با آهنگسازی خود را منتشر می‌کند

«حسام الدین سراج» آلبومی با آهنگسازی خود را منتشر می‌کند

«حسام‌الدین سراج» – خواننده‌ی نام‌دار موسیقی ایران- که پیش از این نیز آثاری را با آهنگ‌سازی خود به اجرا درآورده بود، در نظر دارد آلبومی را منتشر کند که تمامی قطعات آن را خود آهنگ‌سازی کرده است. این آلبوم با اشعاری عاشقانه، با نام «تو مرو» در سالی که پیش‌روست، منتشر خواهد شد.

 «تو مرو» نام قطعه‌ای با آهنگ‌سازی «انوشیروان روحانی» است که نام آلبوم نیز به همین نام است و بقیه‌ی قطعات را خود «سراج» آهنگ‌سازی کرده است؛ همچنین این خواننده این روزها مشغول برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف ایران است که تا کنون در شهرهای ساری، گرگان، رشت، کیش و رفسنجان انجام شده است.

او همچنین به زودی آلبوم تصویری «ترانه‌های زمین» را با آهنگسازی «اردشیر کامکار» بر اساس موسیقی ملل، موسیقی کردی و موسیقی فارسی منتشر و بار دیگر کنسرت آن را برگزار خواهد کرد.

«حسام‌الدین سراج» آواز را در محضر محمود کریمی و محمدرضا شجریان فراگرفته و علاوه بر آواز، در برخی از آثارش آهنگ‌سازی را نیز به عهده داشته و با نواختن سنتور و سه‌تار نیز آشنایی دارد. همچنین در دانشکده هنرهای زیبا بحثی تحت عنوان شناخت هنر را تدریس می‌کند.
 
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۳:۳۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

آلبوم بی من از مهیار علیزاده منتشر شد

آلبوم بی من، اولین اثر مستقل مهیار علیزاده، توسط شرکت موسیقی ایران گام منتشر شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، مهیار علیزاده، آهنگساز شناخته شده موسیقی کشورمان، آلبوم بی من را به عنوان اولین اثر رسمی و مستقل خود راهی بازار کرده که این اثر در فضایی از موسیقی پاپ-راک و در قالب ۷ قطعه به نام های «بی من»، «می خوانمت»، «ماه شو»، «چقدر زمان کم است»، «تنها»، «افسانه شو» و «بریم از اینجا» به اجرا در آورده است.

قطعات آلبوم در استودیو کنگان پارسه با همت پیمان حاتمی و ساسان بخششی و آواها و کُرال در استودیو شهر صدای پارسیان به ضبط رسیده اند.

این آهنگساز موفق، آثار درخوری را تا به حال به انتشار رسانده و تعدادی از موفقترین کارهای علیرضا قربانی در همکاری با او بوده است. در آلبوم بی من علیزاده فضایی شخصی تر را ارائه کرده و موسیقی او بعضی ویژگی‌های موسیقی راک را دارد ولی نمی‌توان آن را کاملا راک دانست. در این آلبوم فضاسازی‌هایی که تخصص علیزاده است را در کنار عناصر راک می‌شنویم. شعرها بیشتر کلاسیک است اما شعری در قطعه «چقدر زمان کم است» دکلمه شده که از مهدی علیزاده بوده است.

شایان ذکر است که آلبوم بی من از مهیار علیزاده، از سوی شرکت موسیقی ایران گام منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش تهیه نمایند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۳:۰۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

«عالیجناب» ۲۵ اسفند به بازار می‌آید

«عالیجناب» ۲۵ اسفند به بازار می‌آید
اولین آلبوم گروه «ایوان» روز شنبه ۲۵ اسفند منتشر می‌شود. اعضای این گروه پس از موفقیت قطعه «عالیجناب» تصمیم گرفتند تا همین نام را برای آلبوم جدیدشان هم انتخاب کنند.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، «علی نیکونیا»، مدیر دفتر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر، درباره جزئیات این مجموعه گفت:«آلبوم عالیجناب گروه ایوان شامل یازده قطعه است. قطعات این مجموعه منتخبی از آثار جدید و تک‌آهنگ‌های محبوب این گروه است که طی ماه‌های گذشته به گوش مخاطبان رسیده بود. آهنگسازی تمامی قطعات توسط «فواد غفاری» انجام شده و «حدیث دهقان» هم ترانه‌سرای این مجموعه است. تنظیم قطعات هم اثری از «مصطفی مومنی» با همراهی «حامد دهقانی» در چند قطعه است. «حسین شریفی» هم خواننده قطعات این مجموعه است.»

مدیر دفتر تولید و روابط عمومی شرکت آوای هنر درباره پخش این آلبوم هم گفت:«این اثر از روز شنبه ۲۵ اسفند به همت شرکت «هنر اول» در تهران و تمامی شهرستان‌ها توزیع خواهد شد و نسخه فیزیکی و دیجیتالی آن در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود. از تمامی مخاطبان موسیقی و هواداران گروه ایوان درخواست می‌کنیم برای پاسداشت حقوق مادی و معنوی صاحبان و تولیدکنندگان این اثر نسبت به خرید نسخه اصلی آلبوم اقدام نمایند. چرا که برای تولید این اثر انرژی و زمان و هزینه زیادی صرف شده است و بهترین راه حمایت علاقه‌مندان از گروه محبوبشان تهیه نسخه اصلی آلبوم است.»

از سوی دیگر ایوان‌بند این روزها در حال برگزاری تور کنسرت‌های خود در شهرهای مختلف ایران است و این تور تا پایان اسفند ادامه دارد. قرار است از سال ۹۸ تور بهاری کنسرت‌های این گروه با اجرا در تهران و شهرهای دیگر آغاز شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۲:۴۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

مجید اخوان درگذشت

مجید اخوان از طراحان صحنه و لباس و طراح پوستر سینمایی در سن ۶۲ سالگی در ۲۲ اسفند ماه بر اثر سرطان درگذشت.

پسر این هنرمند در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تایید این خبر گفت: پدر سرطان ریه داشتند و متاسفانه عصر امروز در خانه فوت کردند.

او همچنین بیان کرد که مراسم تشییع پیکر این هنرمند متعاقبا و با هماهنگی با خانه سینما اعلام خواهد شد.

مجید اخوان در سال ۱۳۳۵ در مشهد متولد شد و دارای کارشناسی ارشد گرافیک از دانشکده هنرهای تزئینی است.

او فعالیت سینمایی را با طراحی پوستر فیلم «ترنج» به کارگردانی محمدرضا اعلامی در سال ۶۵ آغاز کرد و کاندیدای جایزه طراحی پوستر فیلم هم شد.

از دیگر فعالیت های او می‌توان به طراحی صحنه و لباس و دکور، طراح گرافیک، نقاشی، تدریس طراحی و نقاشی و… نیز اشاره کرد.

از موفقیت‌های کاری او می‌توان به کاندیدای دریافت جایزه بهترین طراحی پوستر فیلم فجر برای پوستر فیلم‌های «ترنج»، «بازی بزرگان»، «کیمیا» و «بلندی‌های صفر« اشاره کرد.

این هنرمند علاوه بر این، طراحی بیش از ۶۰۰ طرح جلد، ۲۰۰ پوستر فرهنگی و تبلیغاتی و طراحی بیش از ۳۰۰ آرم و نشانه و داوری چندین نمایشگاه در بخش طراحی صحنه، پوستر و طراحی جلد کتاب را در رزومه کاری خود دارد.

مجید اخوان در حوزه طراحی صحنه و لباس در فیلم سینمایی «زندگی» به کارگردانی اصغرهاشمی در سال ۱۳۷۶ نیز همکاری داشته است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۲:۲۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

آهنگ جدید نیما رحیمی با نام جدایی را دانلود کنید

قطعه «جدایی» به آهنگسازی و خوانندگی نیما رحیمی، پس از دریافت مجوز دفتر موسیقی ارشاد منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

قطعه «جدایی» یکی از قطعات آلبوم راز و نیاز نیما رحیمی است که به آهنگسازی، ترانه سرایی و خوانندگی این هنرمند تقدیم مخاطبان شده است.

تنظیم این اثر را رضا عالمی بر عهده داشته، مازیار مرتاضی، میکس و مستر آن را انجام داده و مؤسسه آوای ماد، ناشر آن بوده است. همچنین علی راهبر، به عنوان طراح پوستر، با این مجموعه همکاری کرده است.

شایان ذکر است که تک آهنگ «جدایی» از آلبوم راز و نیاز، به آهنگسازی، ترانه سرایی و صدای نیما رحیمی، هم اکنون آماده شنیدن است. علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین در ادامه شنیده و در صورت تمایل دانلود نمایند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۵۱ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

گلایه مجری تلویزیون از مردمی برگزار نشدن جشنواره جام‌جم+عکس

مجری تلویزیون از مسئولان جشنواره جام‌جم بابت اعلام نکردن آرای برنامه‌های تلویزیونی گلایه کرد.

به گزارش افکارنیوز، نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه «سمت خدا» با انتشار متنی در اینستاگرام، خطاب به مسئولان برگزاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام‌جم نوشت: «جشنواره پنجم تلویزیونامشب به پایان رسید. به همه همکاران خوبم در شبکه سه و تمام شبکه‌ها که منتخب این جشنواره شدند تبریک می‌گویم. کاش به پاس مشارکت میلیونی مردم عزیز در نظر سنجی وسیع این ایام، مردمی بودن این جشنواره در میان آراء مدیران و هیأت داوری رنگ نمی‌باخت و تحت الشعاع قرار نمی‌گرفت و شایسته بود لااقل میزان و درصد آراء در بخش‌های مختلف اعلام می‌شد. ارادت همچنان باقی است!»


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۳۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

انتشار گزارش پژوهشی «راهبردها، محورها و موضوعات برنامه‌سازی برای شبکه‌های برون‌مرزی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب»

انتشار گزارش پژوهشی «راهبردها، محورها و موضوعات برنامه‌سازی برای شبکه‌های برون‌مرزی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب»
واحد پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صداوسیما «راهبردها، محورها و موضوعات برنامه‌سازی برای شبکه‌های برون‌مرزی براساس بیانیه گام دوم انقلاب» را در قالب گزارش پژوهشی در اسفند 1397 منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، تدوین راهبردها، محورها، مصادیق و موضوعات برنامه‌سازی برای شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برون مرزی بر اساس ابعاد تاریخی، علمی و پژوهشی، اقتصادی، سیاسی- امنیتی، دینی، فرهنگی- اجتماعی بیانیه گام دوم انقلاب از ارکان اصلی این گزارش پژوهشی است.

بیانیه «گام دوم انقلاب» مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) رویکرد منشوری به تجزیه و تحلیل ابعاد مختلف انقلاب اسلامی دارد و افق تفسیری بدیع و کارآمدی را در قاموس «نظریه نظام انقلابی» جهت همگرایی بیش از پیش ارکان جامعه اسلامی برای تحقق آرمانِ «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» ارائه می‌دهد. 

اساس این جهت‌گیری بر کاربست نیروی انسانی جوان در «همه میدان‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، بین‌المللی، علمی و ...» استوار است. در این بیانیه، نیل به گفتمان‌سازی از طریق تبدیل مبانی فکری و نظری انقلاب اسلامی به مؤلفه‌های عملیاتی و اجرایی مشهود است.

معاونت برون‌مرزی رسانه ملی با حضور فزاینده و تأثیرگذار خود در سپهر رسانه‌های شنیداری، دیداری و فضای مجازی جهان اسلام و به عنوان قرارگاه مقدم محور مقاومت در آوردگاه رسانه‌ای و تبلیغاتی جهان،  نقش و جایگاه ویژه‌ای در عمق‌بخشی به گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه و جهان دارد. این رسانه بین‌المللی با انگاره‌سازی و تصویرپردازی مضامین و مفاهیم نهفته در این گفتمان، می تواند چارچوب معرفتی و فهم مشترکی را بین افکار سطوح مختلف مخاطبان خود ترویج دهد. در نتیجه با توسعه قلمرو ژئوپلیتیک فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای ایران در جبهه مقاومت جهانی موجب به حاشیه‌رانی گفتمان‌های رقیب و برجسته‌سازی گفتمان اسلامی شده و بستر عملیاتی شدن این گفتمان را به سهم خود مهیا سازد.

بر این اساس در گزارش پژوهشی ابتدا، ابعاد و مؤلفه‌های تاریخی، علمی و پژوهشی، اقتصادی، سیاسی- امنیتی، دینی، فرهنگی- اجتماعی و مدیریتی بیانیه «گام دوم انقلاب»، پیرامون دال مرکزی «خودسازی و جامعه‌پردازی و تمّدن‌سازی» مفصل‌بندی شده است. سپس معطوف به رسالت‌ها، مأموریت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل معاونت برون مرزی صدا و سیما، مضامین این ابعاد در قالب راهبردها، محورها، مصادیق و موضوعات برنامه‌سازی یا سیاست‌گذاری تدوین و صورت‌بندی شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۱۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

سال 98 ماه عسل نداریم!چرا؟/تفاوت برنامه نود و ماه عسل!

اگرچه این مسئله به گوش رسیده بود که احسان علیخانی این روزها درگیر «عصر جدید» است و ماه رمضان امسال انگشتی به عسل ندارد با این حال در اختتامیه جشنواره جام جم اعلام شد برنامه ماه عسل بعد از 12 سال با تلویزیون خداحافظی کرد.

حدودا 12 سال پیش برنامه‌ای با عنوان «ماه عسل» روی آنتن شبکه 3 رفت برای ماه رمضان تلویزیون به یک برند تبدیل شد.

برندی که تقریبا سال‌ها پای سفره‌های رمضان بسیاری از خانواده‌های ایرانی بود و جدا از نقد و بررسی فرمتش که اصولا برشی از زندگی افراد مختلف (موفقیت یا شکست) مرتبط می‌شد می‌پرداخت.

به هر حال احسال علیخانی با این برنامه به عنوان یک برند در تلویزیون مطرح شد و توانست با استفاده از این فرصت در این عرصه صاحب جایگاه شود.

برنامه ماه عسل در طول مدت زندگی‌اش روی آنتن تلویزیون با فراز و نشیب‌های بسیاری همراه است حتی کار به تغییر تهیه کننده و مجری و... کشید اما ماند تا با حمایت مخاطبانش رتبه‌اش را از دست ندهد.

اما سوالی که اینجا کمی ذهن را درگیر می‌کند این است که چرا از تعطیل شدن برنامه ماه عسل کسی متعجب، نگران و ناراحت نشد اما شایعه تعطیل شدن برنامه نود (فقط در مقام شایعه) کلی سر و صدا به پا کرد؟ تفاوت برنامه نود و ماه عسل که به لحاظ ماهیت و ساختار و محتوا هیچ ارتباطی با هم ندارند چیست؟

آیا بودن یا نبودن برنامه پرمخاطب ماه عسل در حد و اندازه‌ای نیست که تماشاگرش را آزار دهد؟ آیا بودن یا نبودن برنامه ماه عسل برای مخاطبش تفاوت ندارد؟ آیا برنامه نود ریشه‌ای قوی‌تر و غنی‌تر در دل مخاطبانش دارد که شایعه تعطیلی برنامه عادل فردوسی‌پور تا این حد با حواشی همراه است اما برنامه ماه عسل خیلی راحت با اعلام مجری‌اش کنار گذاشته می‌شود؟

از این مسئله که بگذریم قطعا تعطیل شدن برنامه ماه عسل فرصتی است تا دیگر تهیه کنندگان و طراحان تلویزیون نیز با افکاری جدید وارد عرصه شوند و فرصتی است تا ساختارهای دیگر نیز در این عرصه قد علم کنند و در حقیقت کنار گذاشته شدن برنامه ماه عسل از آنتن شبکه 3 نه تنها دیگر یک اتفاق ناگوار نیست که باید از آن به عنوان یک فرصت یاد کرد که قرار است رسانه ملی برنامه‌ای در حد و اندازه نود را روی آنتن ببرد و سلیقه سازی جدیدی برای مخاطبان رسانه ملی پیش رو است.
خبرنگار: پیروز قهرمانی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۰:۱۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)