مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

امیرعلی نبویان «مزه غذای ایرانی» را در شبه قاره هند می‌چشد

برنامه «مزه غذای ایرانی» مجموعه‌ای دیدنی با اجرای امیرعلی نبویان، مهمان نوروزی کانال اردوی شبکه جهانی سحر است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، کانال اردوی سحر برنامه «مزه غذای ایرانی» را در جدول پخش خود گنجانده تا غذاهای سنتی ایرانی را به مخاطبان سحر در شبه قاره هند معرفی کند. در برنامه مزه غذای ایرانی تاریخچه خوراکی‌های مختلف بررسی می‌شود.

 برنامه مزه غذای ایرانی را منصور ضابطیان و محمد صوفی تهیه کرده‌اند و مهدی باقر کارگردانی و امیرعلی نبویان اجرای آن را به عهده دارند.

این برنامه در 20 کلاکت و در مدت زمان 20 دقیقه، هر روز نوروز ساعت 20 به وقت تهران از کانال اردو پخش می‌شود.

این برنامه تولید سال 94 شبکه نسیم است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۰:۰۲ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

کلودمونه زیر ذره‌بین جشنواره

مستند «نیلوفرهای آبی مونه-جادوی آب و نور» در بخش «مستند زیر ذره بین» در سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر روی پرده می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ مستند ایتالیایی «نیلوفرهای آبی مونه-جادوی آب و نور»  (Water Lilies of Monet-The magic of water and light) به کارگردانی جوانی ترویلو (Giovanni Troilo) در بخش «مستند زیر ذره بین» سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درمی آید. 

این مستند با تمرکز بر تابلوی بزرگ «نیلوفرهای آبی» (Water Lilies) توانسته به زیبایی و ظرافت، جنبه‌های گوناگون از زندگی هنری اسکار-کلودمونه (oscar-claude monet) و زیبایی شناسی آثار این نقاش مشهور فرانسوی را مورد تحلیل قرار دهد. 

کلودمونه (1840-1926) از بنیانگذاران اصلی سبک امپرسیونیسم و خالق مجموعه «نیلوفرهای آبی» شامل حدود ۲۵۰ نقاشی رنگ روغن است. مشهورترین نقاشی از این مجموعه را می توان «برکه نیلوفرهای آبی» دانست که در ژوئن ۲۰۰۸ میلادی در حراجی کریستی در لندن به قیمتی حدود ۸۰ میلیون دلار فروخته شد. 

«مستند زیر ذره بین» یکی از بخش های جشنواره جهانی فیلم فجر است که در چند سال اخیر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. این بخش در دوره گذشته با نمایش هشت مستند توانست توجه منتقدان را به خود جلب کند. 

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۹:۴۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

تاثیر دورهای پیشین این نمایشگاه بر هنرمندان جوان

سینا جعفریه هم درباره «از کجا به کجا ۳» گفت:«این نمایشگاه به خصوصی‌ترین قسمت زندگی هنرمندان سرک کشیده است، جایی که ما به آن دسترسی نداریم و همیشه اثر نهایی را دیده‌ایم، نه اتودها و طرح‌های پیش از آن را.

او تاکید کرد: «بیشتر هنرمندان ما در گالری ثالث با آن‌ها کار کرده‌ایم، زیر ۳۰ سال دارند و معمولا اکثر آن‌ها بلافاصله پشت بوم نشسته‌اند و اثری را خلق کرده‌اند، اما با وجود ارزشمندی هنر در لحظه، طراحی مرحله به مرحله بسیار مهم است و پس از برگزاری این نمایشگاه، هنرمندان از این شیوه آگاه شدند و تازگی مراحل کار خود را قبل از ارایه اثر برای نمایشگاه به ما نمایش می‌دهند.

۳ نکته مهم در «از کجا به کجا»

کامبیز درم‌بخش هم درباره کلیت نمایشگاه «از کجا به کجا» گفت:«۳ اتفاق جالب در این رویداد رخ داده است؛ نخست اینکه یک گالری فضای خود را به رایگان در اختیار هنرمند می‌گذارد، بدون اینکه قصد فروش اثر و کار اقتصادی داشته باشد. دوم اینکه چنین کاری برای اولین بار در ایران اتفاق افتاده است و نشان می‌دهد سروش میلانی زاده برای به عمل رسیدن ایده اش سال‌ها فکر کرده است. سومین نکته همکاری بی منت هنرمندانی است که با وجود آگاهی از اینکه ارائه کارشان در این نمایشگاه هیچ فروش و عایدی ندارد، مشتاق به همراهی در این فعالیت شده اند.

این استاد گرافیست اظهار داشت:«به نظر من «از کجا به کجا» یک ورکشاپ برای مردم است که معمولا اطلاعی از چگونگی خلق یک اثر ندارند. من درباره کارهای خودم چنین کرده‌ام و اتودها را در پوشه‌ای به نام «پشت صحنه» برای خود نگه داشته‌ام.گاهی می شنویم که در نگاه بسیاری از افراد کارهای ما هنرمندان چند خط ساده است اما این نمایشگاه مقداری از کوشش‌هایمان را به تصویر کشیده است.

درم‌بخش در پایان توضیح می‌دهد: «در این نمایشگاه شاهد تولد کارهای خیلی از هنرمندان هستیم، حتی هنرمندانی که که کارهایشان را به نمایش نمی‌گذارند در این مجموعه آثارشان را به مخاطب نشان می دهند و این بخش آغازین می تواند گوشه ای از عمق وجود هنرمند را نشان دهد».


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۳۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

نمایشگاه «از کجا به کجا 3» برگزار می‌شود

نمایشگاه «از کجا به کجا 3» برگزار می‌شود
نشست خبری نمایشگاه پژوهشی «از کجا به کجا ۳» برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نشست خبری سومین نمایشگاه پژوهشیِ «از کجا به کجا» با حضور کامبیز درمبخش گرافیست، بابک اطمینانی نقاش، سروش میلانی‌زاده نمایشگاه‌گردان و سینا جعفریه مدیر گالری ثالث پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ۲۲ اسفند) در گالری ثالث برگزار شد.

میلانی‌زاده در ابتدای این نشست بیان کرد: «امسال سومین دوره این پروژه است و همزمان با یک سالگی گالری ثالث شروع شد. بازخوردهای سال اول بسیار خوب بود وانگیزه ای برای برگزاری دوباره این نمایشگاه در ما به وجود آمد.

وی درباره واژه پژوهش در عنوان این نمایشگاه توضیح داد: «حتی هنرمندان ۷۰ ساله ما هم از واژه study اطلاع نداشتند، در حالی که زندگی هنریشان مملو از آن بوده است».

کریتور نمایشگاه پژوهشیِ «از کجا به کجا ۳» گفت: بحث نمایشگاه برای ما چندان مهم نیست، بلکه وجه پژوهشی و آموزشی آن مهم‌تر است. از سال اول در خدمت استادانی همچون، کامبیز درمبخش و بابک اطمینانی بوده‌ایم که فقط هنرمند نیستند بلکه پژوهشگر هستند. اولین وزنه‌ای که واژه پژوهشی برای این رویداد هنری ایجاد می‌کند این است که بار مالی ندارد و حتی هزینه زیادی هم برای ما دارد. 

میلانی‌زاده همچنین اشاره کرد: «۲۳ فروردین ماه کتاب نفیس ادوار نمایشگاه «از کجا به کجا» را رونمایی می‌کنیم؛ نفیس به معنای جامع و خارج شدن از فرم کلیشه ای کاتالوگ ها است. طراحی این کتاب را مهدی فاتحی انجام داده و به دلیل وسواس‌هایی که داشتیم، رونمایی آن به افتتاحیه نمایشگاه نرسید اما ایونتی برای رونمایی از این کتاب  در طول برگزاری جشنواره خواهیم داشت. در مقدمه این کتاب امیر سقراطی، حسین ماهر، کامبیز صبری، عین‌الدین صادق‌زاده و مصطفی دشتی قلم‌فرسایی کرده‌اند».

وی ادامه داد: «ما بیش از یک ماه را به سومین نمایشگاه «از کجا به کجا» اختصاص داده‌ایم و نمایشگاه تا ۲۸ فروردین ادامه دارد. هنرمندان این رویداد با وسواس‌های زیاد انتخاب شده‌اند و فعال در شاخه‌های مختلف هنری هستند. سال اول ترکیبی از هنرمندان مستر و هنرمندان جوان ۴۰ سال به بالا در نمایشگاه حضور داشتند، امسال هم ترکیبی از این مجموعه را داریم و علاوه بر اتودهای اساتید، هنرمندان جوان نیز در سومین دوره از این نمایشگاه حضور دارند».

نمایشگاه‌گردان «از کجا به کجا ۳» خاطرنشان کرد: «نمایشگاهی به این صورت نزدیک به ۶ ماه زمان برای برپایی نیاز دارد. چون طی آن سعی می‌کنیم تجربه زیست هنرمندان را بیرون بکشیم و نمایش دهیم. جالب اینکه چیزهایی که نشان داده‌ایم حتی برای خود هنرمندان هم جالب بوده، چون جنسی از برهنگی (بدون نقاب) را برای خود هنرمند داشته است. این نمایشگاه جوابی به کنجکاوی مخاطبان نیست، بلکه سوال‌های بیشتری در ذهن آن‌ها درباره هنرمند مورد علاقه شان ایجاد کرده و کمکی برای کشف زوایای دیگری از هنرمند است». 

میلانی‌زاده افزود: «مثلا چیزی که از استاد اطمینانی نمایش دادیم، بارها و بارها خودشان به آن فکر کردند که این کار را بکنند یا نه؟»

دیوار نگاری خصوصی یک نقاش در نمایشگاه

اطمینانی در این باره گفت: «موقع نقاشی هر زمان چیزی به ذهنم می‌رسد، آن را روی دیوارهای آتلیه می‌نویسم. برای همین آتلیه من یک فضای خصوصی برای لحظه کشف و شهود است و فقط دو یا سه نفر تاکنون به آن راه پیدا کرده اند. ابتدا این همکاری را نپذیرفتم، شاید اگر خارج از ایران چنین پیشنهادی می دادند سریع تر ، اماسرانجام قبول کردم عکسی از دیوار گرفته و چاپ شود. 

این هنرمند بیان کرد: «این نوشته‌ها خیلی خصوصی بود و شاید پیش از این تمایل به دیده شدن دیوار نوشت‌های توام با رنگ‌های پاشیده بر آن را بعد از مرگ داشتم. این اتفاق همچون انتشار نامه‌های عاشقانه از هنرمند شخصی است.  

او در پایان صحبت های خود درباره اهمیت این نمایشگاه تاکید کرد:«هنرمند ناگهان شکل نمی گیرد، بلکه در یک روند تاریخی پیش می رود. اگر این روند نباشد، هنرمند به جای کاشتن دانه و صبر برای ثمره اش، از دیوار باغ همسایه بالا می‌رود و میوه را می‌چیند. هنرمند در حقیقت یک قلمرو است و میزان وسعت و عمق هنر به مرتبه درونی هنرمند برمی گردد. همانطور که حرف بعضی هنرمندان سال ها بعد از مرگشان درک می شود. حال اشتراک گذاری این فضای شخصی تا حدی مخاطب را از وسعت هنرمند و دغدغه های او آگاه می کند».


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۰۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

فصلنامه سینمایی فارابی با عنوان «بنیان‌های سینمای دیجیتال» منتشر شد

فصلنامه سینمایی فارابی با عنوان «بنیان‌های سینمای دیجیتال» منتشر شد
هشتاد و دومین شماره فصلنامه سینمایی فارابی با عنوان «بنیان‌های سینمای دیجیتال» منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، ورود فناوری‌های نوین به سینما، از دگرگونی در فرآیندهای تولید، عرضه و تماشای فیلم آغاز و به تحولات عمیق در درک ماهیت و حتی نظریه‌ فیلم انجامیده است. از آن‌جا که یکی از اهداف فصلنامه سینمایی فارابی، توسعه دانش تخصصی سینما به منظور ارتقای صنعت سینمای ایران است؛ چند شماره‌ پی‌درپی فصلنامه به فناوری‌های نوین سینمایی با رویکرد سینمای دیجیتال اختصاص یافته است.

عناوین برخی از مقالات این شماره عبارتند از: سینمای دیجیتال چیست؟، پدیدارشناسی اجمالی سینمای دیجیتال، چگونه فناوری‌های دیجیتال زیبایی‌شناسی و سبک فیلم را تغییر داده است، سینمای دیجیتال: تحول در کارکرد و زیبایی‌شناسی فیلم؛ داستان‌گویی دیجیتالی به‌مثابه‌ سینمای ملی؛ از کسب‌وکار فیلم تا کسب‌وکار سرگرمی: هالیوود در عصر فناوری دیجیتالی؛ کند، روش‌مند و پرطمأنیه: فیلم‌سازی آنالوگ در عصر دیجیتال؛ فناوری‌های سینمای دیجیتال از چشم‌انداز آرشیو و چطور فناوری دیجیتال ماهیت فیلم را دگرگون کرد؟.

هشتاد و دومین شماره از فصلنامه سینمایی فارابی، در ۳۳۶ صفحه و با مدیرمسئولی علیرضا تابش و سردبیری دکتر مسعود نقاش‌زاده منتشر و از هم اکنون در دسترس علاقمندان است.
خبرنگار: علی ناصری


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۷:۳۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

همکاری مشترک ایران و امارات در سریال‌سازی

همکاری مشترک ایران و امارات در سریال‌سازی
کیوان محسنی کارگردان جوان اهل گراش که تا پیش از این با جوایز متعدد فیلمسازی شناخته شده است، سریال بومی «کاشوخین» را با حضور بازیگران داخلی و خارجی و با یک گروه بین المللی ساخته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سریال مشترک ایران و امارات به کارگردانی کیوان محسنی در آستانه انتشار قرار گرفت.

«کاشوخین» نام این سریال است که یک تریلر/ اکشن ایرانی است و در چشم اندازی بومی و اگزوتیک تلاش یک خرده تبهکار شهرستانی را برای گرفتن انتقام خون رفقایش نشان می‌دهد. او تک و تنها مسیری طولانی، شامل پنج خان، را طی می کند و پس از تعقیب و گریز، تیراندازی، تصادف و دردسرهای فراوان به نقطه ای برای گرفتن انتقام می رسد.

بازیگران اصلی این پروژه عبارتند از صالح شهبازی و علی گراشی که در کنار مرتضی خانجانی، سروش شاکر، فاضل فروتن، علی اکبر طاهریان، مجید راستی، علی کمیلی و... به ایفای نقش می پردازند.

«کاشوخین» یک ترکیب دو اسمی به زبان محلی گراشی و به معنای درگیری بین دو نفراست که احیانا به کشتن و خونریزی منجر می شود. کیوان محسنی که اصالتا اهل گراش است این نام را با هدف تناسب محتوایی و محلی بین عناصر فیلمنامه انتخاب کرده است.

همچنین یکی از بازیگران این سریال والریا سوتک (Valeriya Tsvietok) نام دارد که بانوی شایسته کشور مولداوی در سال ۲۰۱۶ و نماینده همان کشور در MISS ASIA است. او‌ تاکنون در ده ها فیلم کوتاه، تئاتر و تیزر تبلیغاتی بازی کرده است.

این سریال در لوکیشن های متعدد

 داخلی و خارجی از جمله گراش، لار، کوره، خور، دبی (اسپرینگ، خیابان شیخ زاهد، الراس، الورقه، سافاری الورقا، سافاری الورسان) شارجه (دانشگاه امریکایی شارجه)، بیدشهر، کرمستج، بندر کنگ و... فیلمبرداری شده و مراحل تولید آن همچنان ادامه دارد.

قرار است این سریال از ابتدای نوروز در11 اپیزود  و به صورت هفتگی در قالب وب سری منتشر شود. این اولین تجربه کارگردانی کیوان محسنی برای یک سریال اپیزودیک است. او تا پیش از این با حضور در جشنواره های بین المللی فیلم و  فیلم کوتاه شناخته شده و با اثاری از جمله مستند «کایه» و فیلم های «باگ» و «بیرون از این» جوایز متعدد داخلی و خارجی را کسب کرده است.  

همچنین شرکت کریتیو زون (creative zone ) وظیفه آماده سازی مراحل تولید در کشور امارات را بر عهده داشته است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کنندگان: پویان صدقی و محمد تیموری، کارگردان: کیوان محسنی، نویسنده: عطا مجابی، گروه نویسندگان: امید وحیدی، تارا رصافی، فرزانه قائمی زاده، با تشکر از : متین ایزدی، مدیر فیلمبرداری: احسان فرنام، صدابردار: ساسان کاوه، موسیقی: بامداد افشار، تدوین: عماد خدابخش، دستیار تدوین: علیرضا یاوری، صداگذاری و طراحی صدا: رامین ابوالصدق، تصحیح رنگ و جلوه های ویژه: علیرضا قادری، تهیه کننده اجرایی کشور امارات متحده عربی: سعید روانبخش، عکاس: عدنان دلخسته، دستیار تهیه: جواد رادمرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۷:۱۷ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

اکران «آن‌دو» با بازی نوید محمدزاده به تعویق افتاد


 
تاریخ انتشار: 07:34 - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۳ اسفند
کد خبر: 139393
تعداد نظرات : 0 

اکران «آن‌دو» با بازی نوید محمدزاده به تعویق افتاد
 
 
دنبال یه ماشین لوکس با قیمت مناسبی؟ مدلهای اسپورتیج دیوار رو چک کن
 
خرید و قیمت انواع مزدا 3 در سایت دیوار
به گزارش شریان نیوز،اکران فیلم سینمایی «آن‌دو» به تعویق افتاد و این فیلم در فرصتی دیگر در گروه سینمایی هنر و تجربه روی پرده می‌رود.

 
 
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «آن‌دو» ساخته بهروز قبادی به دلیل دستور قضایی تا اطلاع ثانوی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران نمی‌شود. صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ اسفند) خبری مبنی بر توقیف موقت این فیلم منتشر شده بود.

پس از رفع مسایل حقوقی بر سر مالکیت اثر، این فیلم می‌تواند بار دیگر در جدول اکران گروه سینمایی هنر و تجربه قرار گیرد. این فیلم مجوز اکران از سوی سازمان سینمایی را دارد.

فیلم سینمایی «آن‌دو» ۱۰ سال پیش با حضور نوید محمدزاده ساخته شده و داستان آن درباره یک جوان تهرانی است که در غرب کشور در حال خدمت سربازی است و به دلیل تخلف، از طرف مافوق خود به ماموریتی فرستاده می‌شود که یک زندانی را همراهی کند.

«آن‌دو» یکی از اولین فیلم‌هایی است که نوید محمدزاده در آن ایفای نقش کرده و مرضیه خوش‌تراش، توفیق راموز و عزیز ویسی دیگر بازیگران آن هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۶:۵۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

نظرات متفاوت خانواده تلویزیون در مورد ورود پول های مشکوک

در هفته ای که گذشت در گزارشی به ورود پول های مشکوک به حوزه هنرهای نمایشی در سینما و نمایش خانگی پرداختیم. در این گزارش که خانوده تلویزیون در مقام تهیه کننده با ما همراه بودند با نظرات مختلفی در این خصوص مواجه شدیم که در ذیل از نظر می گذرانید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در 2 سال اخیر به شیوه‌های مختلف پول‌هایی به عنوان سرمایه‌گذاری وارد سینما و شبکه خانگی شده است که به نظر می‌بایست اوضاع و احوال اقتصادی این دو مدیوم را ارتقا داده و در حقیقت به وضعیت کیفی تولیدات تاثیر مثبت بگذارند. اتفاقی که به اعتقاد خیلی از خانواده سینما و حتی تلویزیون رخ نداد و در حقیقت شاهد اتفاقی برعکس بودیم چرا که تولیدات سینما و تلویزیون به دلایلی از این ماجرا لطمه دید.

ورود پول های بی‌رویه به شبکه نمایش خانگی در برخی از تولیدات سینمایی باعث شد عملا نگاه هنری از تولیدات گرفته شود و در واقع سینما و نمایش خانگی بدون در نظر گرفتن ابعاد هنری دارای خط و رسم بیزینسی شده‌اند.

به اینکه این اعداد و ارقام هنگفت و بدون حساب و کتاب از کدام مسیر به حوزه فرهنگ ورود کرد کاری نداریم، اما لطمه و ضربه‌ای که این پول‌های بی‌حساب و کتاب به هنر وارد کرد قابل بررسی است. چراکه قطعا صنعت سینما عصر نمایش خانگی نیازمند تزریق اعداد و ارقامی است که بتواند ضمن بازگشت سرمایه به کیفیتی مطلوب و درخور دست پیدا کند.

در این مقال و همزمان این وضعیت اقتصادی تحمیل شده به سینما و شبکه نمایش خانگی را با رسانه ملی مقایسه کنید. حاصل این جمع و تفریق نشان از این دارد که بسیاری از اهالی این عرصه علاقه مند هستند در شبکه نمایش خانگی و سینما با دستمزدهای نجومی حضور داشته باشند و با این حضور چند ماه در یک سریال تلویزیونی با دستمزی پایینتر وقت نگذارند.

در این میان سریال‌های قابل تاملی چون شهرزاد، شاهگوش، دندون طلا و... نیز تولید شد و بی‌تردید در حوزه بیزینس نیز شاهد موفقیت‌هایی بودیم اما واقعیت این است که هم دخل شدن پول‌های درست یا نادرست در سینما و نمایش خانگی باعث شد سینما به افتی مشهود برسد چراکه تولیدات پایه اکران (آثاری که بلافاصله پس از تولید روی پرده سینما می‌روند) تنها با هدف بازگشت سرمایه ساخته می‌شوند و عملا نه نگاه جشنوارهای به آن می‌شود نه قرار است اتفاق مهمی را رقم بزند. آثاری که به لحاظ محتوا و ساختار از درجه متوسط نامطلوبی برخوردارند اما با حضور چند چهره محبوب رکورد دار فروش می‌شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۶:۳۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

ترامپ بیانیه داد؛ خلافت داعش تمام شد

رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای ضمن اعلام پایان خلافت داعش تلاش کرد آن را به ...
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۶:۵۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

آیا بزودی شاهد ائتلاف ایران و هند علیه پاکستان خواهیم بود؟

ماه گذشته وقوع دو حمله تروریستی در ایران و هند که هر دو از سوی گروه‌های تندرو ...
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۶:۵۶ توسط:123 موضوع: نظرات (0)