مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه .

مرکز خرید فروش قیمت پودر پیاز و سیر ادویه

تورهای ارزان‌قیمت، تله‌ی کلاهبرداران است

در ایام نوروز، مجرمان سایبری با تبلیغات دروغین تورهای ارزان‌قیمت داخلی و خارجی به دنبال کلاهبرداری از شهروندان هستند، به همین دلیل کاربران باید هنگام مواجهه با موارد مشکوک، احتیاط کنند.

به گزارش افکارنیوز،  تبلیغ تورهای ارزان‌قیمت داخلی و خارجی در شبکه‌های اجتماعی که نه نماد اعتماد الکترونیک و نه مجوز رسمی دارند، از سوی مجرمان سایبری است. با توجه به رونق بازار سفرهای نوروزی، کلاهبرداران اقدام به سودجویی از امکانات فضای مجازی می‌کنند و با استفاده از تورهای دروغین ارزان‌قیمت و درگاه‌های فیشینگ بانکی، اطلاعات کاربران را سرقت می‌کنند و یا مدارک و پولشان را به سرقتمی‌برند.

قیمت‌های باورنکردنی و شگفت‌انگیز تورهای مسافرتی داخلی و خارجی که در فضای مجازی و یا شبکه اجتماعی تبلیغ می‌شود، کذب بوده یا از سوی مجرمان سایبری است و یا اینکه این تورها حداقل امکانات را دارند، مثلاً به جای اقامت در هتل‌های چندستاره شما را در مسافرخانه یا متل اسکان می‌دهند. به همین دلیل پلیس فتا به شهروندان هشدار می‌دهد که مراقب تبلیغات تورهای ارزان‌قیمت داخلی و خارجی در فضای مجازی از سوی مجرمان سایبری باشند تا در دام آنها نیفتند.

درگاه‌های فیشینگ بانکی، یکی از موارد رایج این‌گونه کلاهبرداری‌ها هستند که در این شیوه برای رزرو تور مسافرتی، کاربران به دام صفحات فیشینگ افتاده و اطلاعات بانکی آنها به سرقت می‌رود. همچنین یکی دیگر از شگردهای این مجرمان، دریافت مدارک از شهروندان برای تهیه ویزا و ... است. افراد کلاهبردار از مدارک دریافتی شهروندان سوءاستفاده می‌کنند که این امر تبعاتی نیز برای شهروندان به دنبال دارد. پلیس فتا نیز به شهروندان هشدار داده که به هیچ عنوان مدارک شناسایی خود مانند کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت و… را در اختیار این افراد قرار ندهند.

شهروندان برای رزرو تورهای مسافرتی نوروزی داخلی و خارجی به دفاتر گردشگری رسمی که از سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری مجوز داشته باشند و حتماً سایت آنها دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد مراجعه کنند و از رزرو تورهای مسافرتی در سایت‌های فاقد نماد اعتماد الکترونیک و بدون مجوز خودداری کنند.

هنگام ورود به سایت تورهای گردشگری، از داشتن پروتکل امنیتی سایت (https) اطمینان حاصل کنید و در صورت امکان برای اولین بار برای ثبت‌نام در تور گردشگری به صورت حضوری به دفاتر گردشگری معتبر مراجعه کنید، در غیر این صورت با رفتن به مراکز معتبر گردشگری آدرس اینترنتی دقیق این شرکت‌ها را دریافت کنید. همچنین به هیچ عنوان اطلاعات سفر خود را در اینترنت و شبکه‌های مجازی به اشتراک نگذارید، زیرا ممکن است سارقان در فضای مجازی از این اطلاعات سوءاستفاده کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۷:۴۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

عربستان بخشی از خاک خود را فروخت + جزییات

عربستان بخشی از خاک خود را به اردن واگذار می کند تا در نهایت اسرائیل بخش گسترده تری از فلسطین را تصاحب کند.

۱ روز،۹ ساعت قبل
۰ ۰
گزارش

به گزارش فرانگرواگذاری جزایر تیران و صنافیر مصر به عربستان، مقدمه ای بود برای اجرای معامله قرن، با تاکید بر اینکه نقشه آمریکا بدون همکاری عمیق بین اسرائیل، عربستان، امارات، اردن و مصر، اجرا نخواهد شد؛ بویژه در زمینه نظریه حل درگیریها از طریق صلح اقتصادی که مبتنی بر بهبود شرایط فلسطینی ها و معیشت آنها در مقابل چشم پوشی از خواسته های منطقه ای در فلسطین است.

حضور عربستان، امارات، مصر و ارد نقشی اساسی در «معامله قرن» ایفا می کنند، از جمله، مهیا کردن زمینه ای برای اسرائیل تا بتواند مساحت بیشتری از زمین های فلسطین اشغالی را به خود اختصاص دهد، حتی اگر بهای آن، گذشتن قاهره و ریاض از اراضی خود، برای جلب رضایت اسرائیل و چشم پوشی از فلسطین، با ثروت عربی باشد!


در ادامه این مطلب آمده است: روز گذشته کتاب جدید روزنامه نگار برجسته آمریکایی، ویکی وارد با عنوان«کوشنر و شرکای او،طمع و فساد» منتشر شد، که دربردارنده تفاصیلی در مورد نقش کوشنر، مشاور و داماد ترامپ و ایوانکا، در کاخ سفید و سیاست خارجی آمریکا بود. علاوه بر این، در کتاب مذکور تفصیل هایی در مورد معامله قرن و اهداف آن در حل مساله فلسطین، طبق منفعت کامل اسرائیل و با حمایت مالی دولتهای عربی آمده است که در مقدمه آنها عربستان و امارات قرار دارند.

براساس آنچه در این کتاب آمده، معامله قرن که توسط کوشنر طراحی شده، شامل امتیازدهی های اردن، در مورد بخشی از اراضی آن برای دولت فلسطین می شود، تا در مقابل، بخشهایی از خاک عربستان به اردن واگذار شده و اسرائیل بتواند مساحت گسترده تری از اراضی نوار غزه را تحت حاکمیت خود درآورد.

این نقشه که با عنوان«تبادل اراضی» شناخته می شود، طرف مصری را استنثا نمی کند؛ چرا که طبق اطلاعات کتاب ویکی وارد، واگذاری جزایر تیران و صنافیر مصر به عربستان، مقدمه ای بود برای اجرای معامله قرن، با تاکید بر اینکه نقشه آمریکا بدون همکاری عمیق بین اسرائیل، عربستان، امارات، اردن و مصر، اجرا نخواهد شد؛ بویژه در زمینه نظریه حل درگیریها از طریق صلح اقتصادی که مبتنی بر بهبود شرایط فلسطینی ها و معیشت آنها در مقابل چشم پوشی از خواسته های منطقه ای در فلسطین است.

در واقع کوشنر به دنبال آن است تا سعودی ها و اماراتی ها کمک های اقتصادی به فلسطینیها ارائه دهند، که از آن جمله ایجاد خطوط لوله نفت از عربستان سعودی تا غزه است، به نحوی که بنا نمودن پالایشگاه و بندری برای حمل و نقل دریایی و همچنین راه اندازی ایستگاههایی برای تصفیه آبها، ممکن شود، تا اوضاع اقتصادی فلسطین بهتر شده و میانگین بیکاری کاهش یابد.

کوشنر در جریان حضورش در امارات، اسکای نیوز عربی افشا کرد که پیش بینی می کند نقشه صلح در منطقه پس از برگزاری انتخابات اسرائیل رونمایی شود؛ نقشه ای که در دو عرصه اقتصاد و سیاست می تواند علاوه بر تاثیر گذاری بر اسرائیل و فلسطین، بر تمام منطقه، بویژه اردن، مصر و لبنان، اثرگذار باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۷:۲۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

جشنواره ملی شعر جوان فراخوان داد

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نخستین جشنواره ملی شعر جوان را با عنوان «چاووشی بیداران» با همکاری انجمن شعر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌کند.
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 
فرهنگی 
ادبیات و نشر 
فرهنگ حماسه و مقاومت 
نظرات 

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا،‌ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نخستین جشنواره ملی شعر جوان را با عنوان «چاووشی بیداران» با همکاری انجمن شعر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می کند.

 علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام خبر فوق افزود: این جشنواره میدان و عرصه خوبی برای بروز استعدادهای شاعران جوان در حوزه شعر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و شاعران جوان متولد 22 بهمن ماه 1357 به بعد می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره های ادبی و هنری با موضوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: کمترین نتیجه ای که می توان از جشنواره «چاووشی بیداران» انتظار داشت ایجاد انگیزه و توجه به فرهنگ و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است؛ دو جریان مهمی که با روح دینی و میهنی ملت ایران در پیوند است.

جعفری اظهار داشت : شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان،  تبادل اندیشه و تجربه‌های شاعران جوان انقلاب اسلامی، جریان‌سازی در شعر منطبق بر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تبیین ارزش های انسانی و گفتمان انقلاب اسلامی در شعر، معرفی و برجسته‌سازی چهره‌های ممتاز عرصه شعر جوان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بخشی از اهداف مدنظر این جشنواره است.

علاقه‌مندان تا 12 اردیبهشت ماه 1398  می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره از طریق نشانی تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، معاونت فرهنگی و هنری یا رایانامهchavoshi.festival@gmail.com  و یا شبکه های اجتماعی به آدرس @chavoshi.festivalارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21-88657020 تماس بگیرند.

انتهای پیام/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۶:۰۱ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

حامد عسکری مهمان محفل شعر «قرار» می‌شود +پوستر

به گزارش  خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، بیست و چهارمین جلسه از محفل شاعرانه «قرار» دوشنبه 20 اسفند از ساعت 16 الی 18 در ساختمان باشگاه خبرنگاران تسنیم واقع در خیابان جمالزاده شمالی، بعد از بلوار کشاورز، کوچه شهید شیرزاد، پلاک 12 برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور فضه‌سادات حسینی، حامد خاکی و حسین صیامی برگزار می‌شود. حامد عسکری مهمان ویژه برنامه است.

 

بیشتر بخوانیدگزارش تسنیم از اختتامیه سوگواره شعر فاطمی حریر سوخته +فیلم و عکس
علاقه‌مندان می‌توانند اخبار و اطلاعات مربوط به جلسه را از طریق کانال gharaaar@ دنبال کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۵:۴۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

ازدواجی که اسلام هم مخالف آن است!

به گزارش افکارنیوز، قیمت‌های سر به فلک کشیده گوشت را که نگاه می‌کند، دیگر فیلش یاد هندوستان نمی‌کند! ترجیح می‌دهد با همین شرایط فعلی زندگی را ادامه دهد. قیمت اقلام معیشتی زندگی که این باشد دیگر جرأت فکر کردن به مقوله «تشکیل زندگی» و هزینه‌هایش را نمی‌کند. نه اینکه نخواهد؛ نمی‌تواند. پس دستش را می‌گیرد و به قدم زدنشان ادامه می‌دهند. می‌گویند و می‌خندند به چرخ روزگار، و از آینده‌ای حرف می‌زنند که انگاری قرار است با همین رابطه تعبیر شود.

از نحوه و مدت آشنایی‌شان پرسیدم که در جواب گفت: «در دانشگاه با هم آشنا شدیم و حدود دو سالی است که با هم در ارتباط هستیم. البته ارتباط که نه، زوج هستیم!» نگاهی به دوستش یا همان همسرش کردم و از او میزان رضایتش از این رابطه را پرسیدم؟ که در جواب گفت: «نوع رابطه ما با سایر روابط فرق دارد. دوستانمان به قول معروف با یکدیگر دوست دختر، پسر هستند، اما ما خیلی نزدیک‌تر و صمیمی‌تر هستیم. نوع رابطه ما شبیه روابط زن و شوهر‌ها است. با این تفاوت که با همدیگر زندگی نمی‌کنیم. البته برخی روز‌ها را با هم در طول سفر سپری می‌کنیم، اما فعلاً نتوانسته‌ایم مکانی را برای سقف روی سرمان فراهم کنیم. شرایطمان خاص است و معمولاً کسی به راحتی به امثال ما خانه اجاره نمی‌دهد. برای همین از خانه‌های دوستان و سایر مکان‌های قانونی برای گذراندن اوقات با هم بودنمان استفاده می‌کنیم».

تصمیم‌های زوج‌های جوان طی چند سال اخیر درباره مقوله «ازدواج»، عجیب نیست، اما نگران کننده است. مشابه چنین زوج‌هایی که به دلایل متفاوت و البته اهم اقتصادی تصمیم بر تشکیل ندادن زندگی گرفته‌اند کم نیست. البته که آمار مشخصی از تعداد دختران و پسرانی که همباشی و ازدواج سفید را به ازدواج ترجیح داده‌اند وجود ندارد، اما تاکید اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت بر این مقوله نشان می‌دهد مسئله «ازدواج سفید» در حال پیوستن به سایر آسیب‌های اجتماعی نگران کننده است. ایشان ازدواج‌های دیرهنگام و سخت، فرزندآوری کم و ترویج پدیده‌های زشتی همچون ازدواج‌های سفید را که سیاه‌ترین ازدواج است، به همراه تلاش برای از بین بردن حیا و عفت را از موارد و زمینه‌های در خطر قرار گرفتن نظامخانواده برشمردند و تأکید کردند: «ایجاد زمینه برای طهارت و پاکیزگی جوان، مؤثرترین راهکار جهت مقابله با توطئه‌ها و حفظانقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.»

با این حال سوال مهمی که مطرح است، چرایی روی آوردن جوانان به مقوله «ازدواج سفید» است؟؛ کارشناسان معتقدند مسائلی، چون مشکلات اقتصادی، بالا رفتن سن ازدواج، افزایش آمار‌های طلاق، محک زدن رابطه، عدم اعتقاد به مسئله ازدواج و عدم مسئولیت پذیری از مهمترین علل روی آوردن به ازدواج سفید» است.

با این حال نکته قابل تأملی که باید بدان توجه کرد پررنگ‌تر شدن این مقوله پس از بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت بنیان خانواده در سال‌های گذشته و توجه به سیاست‌های کلی جمعیت است!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۵:۲۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

حکم شرعی استفاده از «کراوات» در مجالس

حکم شرعی استفاده از «کراوات» در مجالس
آیا استفاده از کراوات در شب عروسی اشکال دارد؟

به گزارش افکارنیوز، صفحه احکام شرعی سایت khamenei.ir در اینستاگرام درباره حکم شرعی استفاده از کراوات در عروسی نوشت:

سوال: آیا استفاده از کراوات در شب عروسی اشکال دارد؟

پاسخ: به طور کلی پوشیدن لباسهایی که پوشش و لباس غیرمسلمانان محسوب می‌شود و استفادۀ از آن ترویج فرهنگ منحط و معاند غربی محسوب می شود، جایز نیست.

 

 
 هم رسانی این مطلب را به دوستان خود برسانید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۴:۵۴ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

نقش موثر بانوان مبلغه در کاهش بدحجابی

نقش موثر بانوان مبلغه در کاهش بدحجابی

یکی از مراجع تقلید شیعه گفت: حضور بانوان مبلغه در برنامه های فرهنگی در کاهش بی‌حجابی و فساد در جامعه اثرگذار است.

به گزارش ایسنا، آیت الله جعفر سبحانی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای سیاست گذاری حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد: یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی، فعالیت حوزه‌های علمیه خواهران است. جامعه به حضور بانوان مبلغه در ترویج معارف دینی و برگزاری مراسم‌های مذهبی نیاز دارد.

آیت‌الله سبحانی بیان کرد: باید مسیر تدریس طلاب خواهر به گونه‌ای باشد که ۹۰ درصد مبلغه شوند و در مساجد و فضاهای فرهنگی به ترویج معارف دینی بپردازند و تنها ۱۰ درصد آنها مجتهد شوند.

وی اظهار کرد: نباید به خواهران طلبه مدرکی ارائه شود که بلااستفاده بماند، باید بتوانند با این مدرک طلبگی که در مدت ۵ سال دریافت می‌کنند در مدارس نیز به تدریس بپردازند.

آیت‌الله سبحانی گفت: در گذشته تأثیر حضور خواهران مبلغه در شهرهایی مانند آبادان را تجربه کرده‌ایم در آن دوران وقتی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در شهر حضور داشتند، اغلب زنان نیز بی حجاب به رفت و آمد می‌پرداختند که با حضور مبلغین، چهره شهر به سمت حجاب در بانوان تغییر کرد. بنده در سال ۵۰ هسته تحصیل بانوان مبلغه که در آبادان شکل گرفته بود را به قم آوردم.

این مرجع تقلید شیعه متذکر شد: متأسفانه در شهر قم به عنوان شهر کریمه اهل بیت (ع)، فساد در حوزه زنان و بدحجابی افزایش داشته است و باید از حضور بانوان مبلغه در کاهش این معضلات استفاده کرد زیرا حضور بانوان مبلغه در برنامه‌های فرهنگی در کاهش بی حجابی و فساد در جامعه اثرگذار است.

وی با تاکید بر کاهش وابستگی حوزه به دولت گفت: گستردگی در مدیریت حوزه دارای هزینه است و باید این مدیریت کوچک شود تا نیاز به دولت در تأمین هزینه‌ها کمتر و استقلال حوزه حفظ شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۴:۳۲ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

هزاره ابوریحان بیرونی برگزار می‌شود

هزاره ابوریحان بیرونی برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری نشست علمی خبری هزاره ابوریحان بیرونی، رئیس انجمن علمی آثار و مفاخر فرهنگی با اعلام این خبر که سال آینده هزاره ابوریحان بیرونی با همکاری دانشگاه آزاد را برگزار می‌کنیم اعلام کرد: ۱۰ اثر پیرامون ابوریحان چاپ می‌شود و درصدد هستیم از تندیس ابوریحان نیز رونمایی کنیم و آثاری که در انجمن در مورد وی به چاپ رسیده تجدید چاپ می‌شود.

به گزارش ایسنا، نشست علمی خبری "هزاره ابوریحان بیرونی" عصر امروز شنبه (۱۸ اسفند) با حضور علی اکبر ولایتی رئیس هئیت امنا، حسن بلخاری- رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و مهدی محقق- رئیس هیئت مدیره انجمن برگزار می‌شد.

در ابتدای این نشست، مهدی محقق با تاکید بر این موضوع که این جلسه مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره ابوریحان بیرونی است، با اشاره به شخصیت ابوریحان اظهار کرد: ابوریحان یکی از افراد برجسته تمدن اسلامی است که تخصصی در زمینه مسائل نجوم داشته است. کتاب مهم او در علم نجوم به نام «التفهیم» است که این کتاب را به خواهش ریحانه دختر حسین خوارزمی نوشته است. این موضوع نشان دهنده آن است که بانوان در زمان‌های گذشته هم چقدر به علم علاقه داشتند.

وی ادامه داد: ابوریحان کتاب «تهذیب النهایات الاماکن» را نیز به خواهش «زرین قیس» نوشته است که این کتاب نیز در زمینه علوم جغرافیایی است. آثار دیگری نیز از ابوریحان به جا مانده است که از جمله آن کتاب «آلاثار الباقیه» است و در این کتاب وی به جشن‌های ملل مختلف می‌پردازد. همچنین کتاب «تحقیق‌ماللهند» برگرفته از بزرگان و منجمان هندی است که ابوریحان پس از تسلط بر زبان هندی تألیفی بر این کتاب زده است. زمانی که او به هند سفر می‌کند با ادبیات آنجا آشنا نبود اما با پشتکار وهمتی که داشته است اصطلاحات نجومی را فرا می‌گیرد و در این عرصه نیز اظهار فضل می‌کنند.

این مدرس برجسته فلسفه در ادامه یادآور شد: ابوریحانی کتابی دارد که به واسطه مستشرق آلمانی «پل‌کراوس» چاپ شده است و تحت عنوان رساله ابوریحان منتشر شده که در این کتاب فهرست و آثار طبقه بندی شده‌اند. ابوریحان در فنون مختلفی تبحر داشت. بنده کتاب فهرست ابوریحان را سالیان قبل به مناسبت بزرگداشت ابوریحان ترجمه کردم که در دانشگاه تهران چاپ شده است. این کتاب نشان دهنده اطلاعات وسیع ابوریحان از علوم زمان خویش است.

محقق ادامه داد: نکته‌ای که بنده می‌خواستم تاکید کنم این است که در همین کتاب فهرست کتب رازی و نام کتابهای بیرونی نیز مطلبی به چاپ رسیده و در آن مطلب اشاره به خوابی می‌کند که ابوریحان دیده است و می‌گوید نمی دانم خواب من صادق است یا نه. و در آن خواب می بنید عمر بیشتری خواهد داشت. تقریباً ۱۵۰ سال بعد از ابوریحان دانشمند تبریزی به نام غضنفر تبریزی کتابی در حقیقت متمم کتاب ابوریحان بیرونی نوشته است و در این کتاب اشاره می‌کند که ابوریحان در تاریخ و درجه‌ای از ماه سنبله به دنیا آمده که این درجه را فقط انبیا و اولیایی الهی دارد و آنها در ماه سنبله به دنیا آمده‌اند. ابوریحان می‌گوید وقتی ۶۰ سال داشتم بیماری‌های متعددی گریبان من را گرفت و در حالی که استخوان‌هایم سست شده بودند شبی در خواب دیدم کوشش کردم ماه نو را ببینم ولی نمی‌توانم و در آن خواب کسی به من گفت: چرا تلاش می‌کنی ماه نو را ببینی. تو که ۱۷۰ بار ماه را خواهی دید و ابوریحان از اینجا فهمید در حدود ۱۴ سال دیگر عمر می‌کند. نکته‌ای که غضنفر تبریزی به آن اشاره می‌کند چون خواب رویایی صادقانه است مدتی که ابوریحان ماه را دیده ۱۶۹ بار است نه ۱۷۰ بار. و غضنفر می‌گوید در عالم رؤیا انسان با کلیات در ارتباط است و در کلیات عدد عقود مهم است نه عدد جزئی.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ فروردین ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۴:۱۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)