مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه .

مركز خريد فروش قيمت پودر پياز و سير ادويه

دستور تهيه برنج سرخ شده قارچ

قارچ دستور العمل برنج سرخ شده ساخته شده در هند و چين سبك - سريع برنج سرخ شده با قارچ و فلفل دلمه اي كمتر از 30 دقيقه ساخته شده است. از آنجا كه قارچ ها روي شعله زياد در سس سويا تفت داده مي شوند ، كارامل مي شوند و طعم فوق العاده خوبي دارند. همچنين مي توانيد از هركدام از سس هاي آماده مورد علاقه خود استفاده كرده و از سس سويا صرف نظر كنيد. اين را مي توانيد به تنهايي يا با سس گوجه فرنگي يا فلفل قرمز سرو كنيد.

 

 

با افزودن سبزيجات مخلوط ، جوانه لوبيا يا حتي تخم مرغ ، مي توانيد تغييرات خاص خود را در اين مورد ايجاد كنيد. ترجيح مي دهم اين كار را فقط با استفاده از فلفل دلمه اي و پياز انجام دهم. همچنين مي توانيد از پياز بهار ، كلم و كرفس براي تكرار طعم هاي رستوران استفاده كنيد.

 

تبليغات

 

طرز تهيه برنج سرخ شده قارچي - عكس گام به گام

1. برنج را حدود 15 دقيقه بشوييد و خيس كنيد. در آب زيادي بپزيد تا خوب شود. در آبكش آبكش كنيد. كنار بگذار روغن زيتون را در ووك يا ماهي تابه گرم كنيد. روي شعله زياد سير را تفت دهيد تا معطر شود.

2. برش هاي پياز يا سفيده پياز را به مدت يك دقيقه تفت دهيد.

3. فلفل دلمه اي ، برش هاي نازك قارچ و فلفل قرمز بريده شده را اضافه كنيد.

4. تفت دهيد تا نرم و كاملاً پخته شوند. قارچ ها معمولاً آب را رها كرده و با رطوبت خود مي پزند. اگر پخته نشدند ، ممكن است لازم باشد روي حرارت ملايم بپوشانيد و بپزيد.

5. سس سويا را اضافه كرده و روي شعله زياد تفت دهيد. همچنين ممكن است از سس سويا ، سركه صرف نظر كرده و در صورت لزوم از سس آماده بطري دلخواه خود استفاده كنيد.

تبليغات

 

6. سركه اضافه كنيد.

7. برنج پخته ، فلفل و سبزي پياز بهار را اضافه كنيد. نمك را به طور يكنواخت بپاشيد.

8. همه چيز را خوب مخلوط كرده و به مدت 2 دقيقه سرخ كنيد.

تبليغات

 

برنج سرخ شده قارچ را گرم سرو كنيد.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۴۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

دستور پولي هورا

دستور پولي هورا با عكس گام به گام. Pulihora يك غذاي محبوب برنج از غذاهاي آندرا است كه با گل نارنگي ، برنج ، ادويه هاي معتدل و برگ كاري درست مي شود. همچنين به عنوان chintapandu pulihora شناخته مي شود. اين يكي از اساسي ترين غذاهايي است كه در جشنواره هاي آندرا تهيه مي شود.

هر ايالت جنوبي هند نسخه متفاوتي از اين غذا دارد و معمولاً به برنج تمر هندي معروف است. 

همه اينها معمولاً در خانه هاي سنتي در طول جشنواره ها و حتي در روزهاي عادي ساخته مي شوند. Pulihora همچنين در معابد محبوب است و به عنوان prasadam به فدائيان ارائه مي شود. pulihora به سبك معبد نه تنها بسيار خوش طعم بلكه خوشمزه است.

تبليغات

 

تهيه پوليوهورا در خانه ساده است و حتي توسط يك تازه كار نيز تهيه مي شود. من chintapandu pulihora را بيشتر در طول جشنواره ها درست مي كنم و خيلي نادر براي يك ناهار آخر هفته كه سبزيجاتم تمام مي شود درست مي كنم.

 

چگونه پوليوهورا درست كنيم

1. براي تهيه پودر خردل (اختياري) - دانه خردل را به يك تابه اضافه كنيد و آنها را گرم كنيد. زياد سرخ نكنيد ممكن است تلخ شود. آن را برداشته و كنار بگذاريد تا خنك شود. يا مي توانيد از دانه كنجد استفاده كنيد. خشك آنها را در ظرف تفت دهيد تا شروع به پاشيدن كنند. آنها را خاموش و خنك كنيد. يك پودر خوب درست كنيد. اين را كنار بگذاريد.

2. خيساندن تمر هندي : تمر هندي را بشوييد و خيسانده و با فشار دادن خمير غليظ درست كنيد. فيلتر براي از بين بردن سنگ و آوار. اين را كنار بگذاريد.

3. برنج را بدون اينكه لوس شود ، بپزيد. من برنج را در زودپز به مدت 1 سوت مستقيم مي پزم. برنج را در بشقاب پهن پخش كنيد و نمك ، زردچوبه و روغن بپاشيد. كنار بگذاريد تا كاملا خنك شود.

پولي هورا

4. به يك تابه روغن اضافه كنيد و آن را گرم كنيد. خردل ، چانا دال ، اوراد دال و بادام زميني را اضافه كنيد. بادام زميني ها را سرخ كرده تا طلايي و معطر شوند. سپس برگ هاي كاري ، زنجبيل ، فلفل قرمز و فلفل قرمز اضافه كنيد. همه چيز را خوب تفت دهيد تا برگ هاي كاري ترد شوند.

5. خمير تمر هندي ، جاجري ، پودر و نمك بيشتري اضافه كنيد و آن را بپزيد تا مخلوط غليظ شود.

5. هنگامي كه مخلوط روغن را ترك كرد اجاق گاز را خاموش كنيد.

تبليغات

 

6. پودر خردل را بپاشيد. سپس مخلوط پولي هورا را روي آن اضافه كنيد. برنج را خوب مخلوط كنيد.



 

نكاتي براي بهبود خوب

1. برنج را به صورت دانه ريز بپزيد و له نشده باشد. اگر برنج را خيلي نرم يا مايه دار بپزيد ، به pulihora خوبي نخواهيد رسيد. برنج سالخورده بهتر است زيرا لازم است برنج را دانه دار بپزيد. متناسب با سن برنج از آب استفاده كنيد. برنج تازه برداشت شده فقط 1.5 فنجان آب براي هر فنجان برنج نياز دارد.

2. هميشه تفاله تمر هندي را بشوييد ، خيس كنيد و فيلتر كنيد. معمولاً تمر هندي داراي گرد و غبار و ذرات ناخواسته زيادي است ، بنابراين حداقل يك بار قبل از استفاده آن را بشوييد. پس از خيس شدن ، آن را از فيلتر عبور دهيد. اين كمك مي كند تا از فيبر و تفاله ناخواسته خلاص شويد.

3. براي تهيه پوليوهورا به سبك معبد ، كمي پودر خردل يا پودر كنجد اضافه كنيد. اما اين اختياري است از هر دو استفاده نكنيد زيرا باعث تلخ شدن ظرف مي شود. من معمولاً چند پوند از اين پودر تهيه مي كنم و در يخچال نگه مي دارم زيرا تهيه آن فقط كمي سخت است.

4- اگر براي پيشكش به خدا پوليوهورا درست مي كنيم ، پس از مصرف چيلي و زنجبيل صرف نظر مي كنيم. براي گرما برخي از افراد حتي فلفل خرد شده را اضافه مي كنند.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۴۳ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

طرز تهيه سير ترشي اسپانيايي

عناصر
  •  
  • 2 پيمانه آب
  • 3 فنجان حبه سير پوست كنده شده
  • 12 دانه گشنيز
  • 6 دانه فلفل كامل
  • 3 چيل داغ خشك ، خرد شده
  • 3 فلفل دلمه
  • 1 برگ بو ، به سه قطعه پاره شده است
  • 1-1 / 2 فنجان سركه شراب سفيد يا سركه سفيد مقطر
  • 1 قاشق غذاخوري شكر
  • 1-1 / 2 قاشق چايخوري كنسرو نمك

جهت ها


در يك قابلمه بزرگ ، آب را بجوشانيد. سير را اضافه كرده و 1 دقيقه بجوشانيد.
در همين حال ، گشنيز ، دانه هاي فلفل دلمه اي ، فلفل دلمه اي ، فلفل دلمه اي و برگ بو را بين سه شيشه گرم نيم پيمانه تقسيم كنيد. سير را آبكش كرده و درون شيشه ها را در 1/2 سانتي متر از قسمت بالا قرار دهيد.
در يك قابلمه كوچك ، سركه ، شكر و نمك را مخلوط كنيد. مدام به هم بزنيد تا به جوش بيايد. مايع داغ را با احتياط روي سير ملاقه كنيد و 1/2 در آن را ترك كنيد. فضاي سر حباب هاي هوا را برداريد و در صورت لزوم فضاي اصلي را با افزودن مخلوط داغ تنظيم كنيد. رينگ ها را پاك كنيد. درب وسط شيشه ها ؛ نوارها را تا زمان محكم شدن انگشت پيچ كنيد.


شيشه ها را با آب در حال جوشيدن درون ظرف قرار دهيد و اطمينان حاصل كنيد كه كاملاً با آب پوشانده شده اند. بجوشانيد. به مدت 10 دقيقه پردازش كنيد. شيشه ها را برداشته و خنك كنيد.
يادداشت ويراستار
زمان پردازش ذكر شده براي ارتفاعات 1000 فوت يا كمتر است. براي ارتفاعات تا 3000 فوت ، 5 دقيقه اضافه كنيد. 6000 پا ، 10 دقيقه اضافه كنيد 8000 پا ، 15 دقيقه اضافه كنيد 10000 پا ، 20 دقيقه اضافه كنيد.
ارزش غذايي
1 حبه سير: 5 كالري ، 0 چربي (0 چربي اشباع) ، 0 كلسترول ، 30 ميلي گرم سديم ، 1 گرم كربوهيدرات (0 قند ، 0 فيبر) ، 0 پروتئين.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۴۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

ترشي كدو سبز شيرين و شور

عناصر

 

  • 11 فنجان كدو سبز خرد شده (حدود 3 پوند)
  • 1 پياز بزرگ ، نصف شده و نازك خرد شده
  • 1/3 فنجان نمك كنسرو
  • 4-1 / 2 فنجان سركه سفيد
  • 3 فنجان شكر
  • 1 قاشق غذاخوري دانه خردل
  • 1-1 / 2 قاشق چاي خوري زردچوبه چرخ شده

جهت ها


كدو سبز و پياز را در يك كاسه بزرگ غيرفعال قرار دهيد. نمك را بپاشيد و آن را پرتاب كنيد تا پوشانده شود. براي پوشاندن آب اضافه كنيد بگذاريد در دماي اتاق 2 ساعت بماند. زه كشي؛ كاملاً آبكشي و تخليه كنيد.
 موجودي باقيمانده را تركيب كنيد. جوش آورده و هم بزنيد تا شكر حل شود. گرما را كاهش دهيد بگذاريد 5 دقيقه بجوشد تا طعم ها مخلوط شوند. مخلوط كدو سبز را اضافه كنيد گاهي جوش بزنيد و جوش بياوريد. گرما را كاهش دهيد بجوش و آرام ، بدون پوشش ، 5-4 دقيقه يا تا زماني كه گرم شود.


مخلوط داغ را با احتياط ملاقه كنيد و درون شش شيشه داغ 1 پيمانه اي بگذاريد و 1/2 در آن باقي بماند. فضاي سر حباب هاي هوا را برداريد و در صورت لزوم فضاي اصلي را با افزودن مايع ترشي گرم تنظيم كنيد. رينگ ها را پاك كنيد. درب وسط شيشه ها ؛ نوارها را تا زمان محكم شدن انگشت پيچ كنيد.
شيشه ها را با آب در حال جوشيدن درون ظرف قرار دهيد و اطمينان حاصل كنيد كه كاملاً با آب پوشانده شده اند. بجوشانيد. به مدت 10 دقيقه پردازش كنيد. شيشه ها را برداشته و خنك كنيد.


نكات ترشي كدو سبز شيرين و ترش
كدو سبز ترشي چه طعمي دارد؟


طعم كدو سبز ترشي بسيار شبيه ترشي است كه با خيار درست مي شود. حتي مي توانند كمي ترد باشند زيرا محتواي آب كدو سبز كمتر است.


كدو سبز ترشي چه مدت دوام مي آورد؟


شيشه هاي ترشي كدو سبز باز نشده فقط بايد تا يك سال نگهداري شود. اين ترشي ها پس از باز شدن ، 2-3 هفته در يخچال ماندگار مي شوند.


با كدو سبز ترشي چه كاري بايد انجام دهم؟


كدو سبز ترشي جايگزين مناسبي براي هر زمان استفاده از ترشي است. آنها را با همبرگر ، ساندويچ و هواي سبك كوبايي امتحان كنيد. تحقيقات انجام شده 
ارزش غذايي
1/4 فنجان: 12 كالري ، 0 چربي (0 چربي اشباع) ، 0 كلسترول ، 87 ميلي گرم سديم ، 3 گرم كربوهيدرات (2 گرم قند ، 0 فيبر) ، 0 پروتئين.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۴۰ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

آموزش ترشي كريسمس مناسب ارامنه

عناصر

 

  • ترشي شويد 1 گالن
  • 11-1 / 4 فنجان شكر
  • 1 فنجان سركه سفيد
  • 1 قاشق غذاخوري دانه خردل
  • ميخك كامل 1 قاشق غذاخوري
  • 3 تا 4 عدد فلفل جلاپنو ، خرد شده
  • 4 تا 5 حبه سير ، خرد شده
  • 4 تا 5 چوب دارچين كامل
  • 1 پوند آلبالو كامل
  • 3 شيشه (هر كدام 15 اونس) پياز مرواريد ، آبكش شده
  • 1 قاشق چايخوري روغن زيتون

جهت ها


خيارشور ، آب ذخيره شده را تخليه كنيد آب را كنار بگذاريد. خيار شور را به 1/2 اينچ بريزيد. برش؛ كنار گذاشتن در يك گلدان بزرگ ، شكر ، سركه ، دانه خردل ، ميخك ، فلفل ، سير ، چوب دارچين و آب ترشي را مخلوط كنيد.


پختن روي شكر با حرارت متوسط ​​، حدود 10 دقيقه حل مي شود ، و گاهي اوقات هم مي زنيد. جوش بياوريد. گرما را كاهش دهيد به آرامي ، 10 دقيقه بجوشد. از روي حرارت برداريد كمي خنك چوب دارچين را دور بريزيد.
در يك كاسه بزرگ ، گيلاس ، پياز و برش هاي ترشي را با هم مخلوط كنيد. مايعات را روي مخلوط ترشي بريزيد. روغن را هم بزنيد.
روي آن را بپوشانيد و به مدت 48 ساعت در يخچال قرار دهيد و گاه گاهي هم بزنيد. مخلوط را بين شيشه ها تقسيم كنيد. روي آن را بپوشانيد و تا 1 ماه در يخچال نگهداري كنيد.
يادداشت ويراستار
هنگام برش فلفل تند از دستكش يكبار مصرف استفاده كنيد. روغن ها مي توانند پوست را بسوزانند. از دست زدن به صورت خودداري كنيد.
ارزش غذايي
1/4 فنجان: 99 كالري ، 0 چربي (0 چربي اشباع) ، 0 كلسترول ، 55 ميلي گرم سديم ، 25 گرم كربوهيدرات (23 گرم قند ، 0 فيبر) ، 0 پروتئين.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۳۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

ترشي قارچ اروپايي

عناصر

 

  • 5 پوند قارچ تازه كوچك
  • 2 عدد پياز بزرگ ، نصف شده و خلال شده
  • 2 فنجان سركه سفيد
  • 1-1 / 2 فنجان روغن كانولا
  • 1/4 فنجان شكر
  • كنسرو نمك 2 قاشق غذاخوري
  • 3 حبه سير ، خرد شده
  • 1-1 / 2 قاشق چايخوري فلفل
  • 1/4 قاشق چايخوري ترخون خشك

جهت ها


همه مواد را در يك گلدان ذخيره كنيد. جوش بياوريد. گرما را كاهش دهيد به آرامي ، 10 دقيقه بجوشد. مخلوط داغ را با احتياط ملاقه كنيد و درون هشت شيشه داغ 1 پيمانه اي بگذاريد و 1/2 در آن را بگذاريد. فضاي سر
حباب هاي هوا را برداريد و در صورت لزوم فضاي اصلي را با افزودن مخلوط داغ تنظيم كنيد. رينگ ها را پاك كنيد. درب وسط شيشه ها ؛ نوارها را تا زمان محكم شدن انگشت پيچ كنيد. شيشه ها را داخل كنسرو قرار دهيد و اطمينان حاصل كنيد كه كاملا با آب پوشانده شده اند. جوش بياوريد. به مدت 20 دقيقه پردازش كنيد. شيشه ها را برداشته و خنك كنيد.


يادداشت ويراستار
زمان پردازش ذكر شده براي ارتفاعات 1000 فوت يا كمتر است. براي ارتفاعات تا 3000 فوت ، 5 دقيقه اضافه كنيد. 6000 پا ، 10 دقيقه اضافه كنيد 8000 پا ، 15 دقيقه اضافه كنيد 10000 پا ، 20 دقيقه اضافه كنيد.
ارزش غذايي
1/4 فنجان: 18 كالري ، 1 گرم چربي (0 چربي اشباع) ، 0 كلسترول ، 35 ميلي گرم سديم ، 2 گرم كربوهيدرات (1 گرم قند ، 1 گرم فيبر) ، 1 گرم پروتئين. مبادلات ديابتي: 1 غذاي رايگان.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۳۹ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

طرز تهيه ترشي يوناني هفت دره

عناصر
  •  
  • گوجه سبز 7 پوندي (حدود 20 متوسط)
  • 4 پياز بزرگ
  • 2 عدد پياز قرمز بزرگ
  • 3 عدد فلفل سبز بزرگ
  • 2 عدد فلفل قرمز بزرگ شيرين
  • كنسرو نمك 4 قاشق چايخوري
  • 5 فنجان سركه سيب
  • 4 فنجان شكر
  • 2 قاشق غذاخوري دانه كرفس
  • 4 قاشق چايخوري دانه خردل

جهت ها


گوجه فرنگي ، پياز و فلفل را به صورت گوه برش دهيد. در يك غذاساز ، سبزيجات را به صورت دسته اي بپوشانيد و فرآوري كنيد تا ريز خرد شود. نمك را هم بزنيد. مخلوط را بين دو صافي تقسيم كنيد و هر كدام را روي يك كاسه قرار دهيد. بگذاريد 3 ساعت بماند.
مايع را از كاسه ها دور بريزيد. سبزيجات را در گلدان ذخيره كنيد. سركه ، شكر ، دانه كرفس و دانه خردل را هم بزنيد. جوش بياوريد. گرما را كاهش دهيد بجوش ، بدون پوشش ، 30-35 دقيقه يا تا زماني كه غليظ شود.
مخلوط داغ را با احتياط ملاقه كنيد و درون هشت شيشه پيمانه داغ قرار دهيد و 1/2 در آن را ترك كنيد. فضاي سر حباب هاي هوا را برداريد و در صورت لزوم فضاي اصلي را با افزودن مخلوط داغ تنظيم كنيد. رينگ ها را پاك كنيد. درب وسط شيشه ها ؛ نوارها را تا زمان محكم شدن انگشت پيچ كنيد.
شيشه ها را با آب در حال جوشيدن درون ظرف قرار دهيد و اطمينان حاصل كنيد كه كاملاً با آب پوشانده شده اند. بجوشانيد. به مدت 15 دقيقه پردازش كنيد. شيشه ها را برداشته و خنك كنيد.


يادداشت ويراستار
زمان پردازش ذكر شده براي ارتفاعات 1000 فوت يا كمتر است. براي ارتفاعات تا 3000 فوت ، 5 دقيقه اضافه كنيد. 6000 پا ، 10 دقيقه اضافه كنيد 8000 پا ، 15 دقيقه اضافه كنيد 10000 پا ، 20 دقيقه اضافه كنيد.
ارزش غذايي
2 قاشق غذاخوري: 37 كالري ، 0 چربي (0 چربي اشباع) ، 0 كلسترول ، 78 ميلي گرم سديم ، 9 گرم كربوهيدرات (8 گرم قند ، 1 گرم فيبر) ، 0 پروتئين. مبادلات ديابتي: 1/2 نشاسته.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۳۸ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

ترشي چهار فصل اسپانيايي

عناصر

 

  • 6 فنجان شكر
  • 6 فنجان سركه سفيد
  • 1/4 فنجان دانه كرفس
  • 1/4 فنجان دانه خردل
  • كنسرو نمك 2 قاشق غذاخوري
  • 10 هويج متوسط ، از طول نصف شده و به قطعات 2 اينچي بريده شويد
  • 3 خيار متوسط ، خلال شده
  • 3 عدد فلفل قرمز متوسط شيرين ، به قطعات 1 اينچي بريده شويد
  • 2 عدد پياز بزرگ ، نصف شده و خلال شده
  • 1 دسته پياز سبز ، به قطعات 2 اينچي برش دهيد

جهت ها


در يك اجاق هلندي ، 5 ماده اوليه را تركيب كنيد. جوش بياوريد ، هم بزنيد تا شكر حل شود. در همين حال ، مواد باقي مانده را در يك كاسه بزرگ قرار دهيد.
مايع گرم را روي سبزيجات بريزيد. سرد. در صورت تمايل به شيشه ها منتقل كنيد. محكم بپوشان قبل از سرو به مدت 6-8 ساعت در يخچال قرار دهيد. تا 1 ماه در يخچال نگهداري كنيد.


ارزش غذايي
1/4 فنجان: 55 كالري ، 0 چربي (0 چربي اشباع) ، 0 كلسترول ، 28 ميلي گرم سديم ، 13 گرم كربوهيدرات (11 گرم قند ، 1 گرم فيبر) ، 1 گرم پروتئين.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۳۸ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

ترشي لوبيا سبز يك ترشي مديترانه اي

عناصر
  •  
  • 1-3 / 4 پوند لوبياي سبز تازه ، اصلاح شده
  • 1 قاشق چايخوري فلفل قرمز
  • 4 حبه سير ، پوست كنده
  • 4 قاشق چايخوري دانه شويد يا 4 سر شويد تازه
  • 2-1 / 2 فنجان آب
  • 2-1 / 2 فنجان سركه سفيد
  • نمك كنسرو 1/4 فنجان

جهت ها


حبوبات را در 4 شيشه گرم 1 پيمانه تا 1/2 سانتي متر از قسمت بالا بسته بندي كنيد. دانه هاي كاين ، سير و شويد را به شيشه ها اضافه كنيد.
در يك قابلمه بزرگ ، آب ، سركه و نمك را بجوشانيد.
مايع گرم را با احتياط روي لوبيا ملاقه كنيد و 1/2 در آن را ترك كنيد. فضاي سر حباب هاي هوا را برداريد و در صورت لزوم فضاي اصلي را با افزودن مخلوط داغ تنظيم كنيد. رينگ ها را پاك كنيد. درب وسط شيشه ها ؛ نوارها را تا زمان محكم شدن انگشت پيچ كنيد.
شيشه ها را با آب در حال جوشيدن درون ظرف قرار دهيد و اطمينان حاصل كنيد كه كاملاً با آب پوشانده شده اند. بجوشانيد. به مدت 10 دقيقه پردازش كنيد. شيشه ها را برداشته و خنك كنيد.

زمان پردازش ذكر شده براي ارتفاعات 1000 فوت يا كمتر است. براي ارتفاعات تا 3000 فوت ، 5 دقيقه اضافه كنيد. 6000 پا ، 10 دقيقه اضافه كنيد 8000 پا ، 15 دقيقه اضافه كنيد 10000 پا ، 20 دقيقه اضافه كنيد.
ارزش غذايي
8 لوبياي سبز: 9 كالري ، 0 چربي (0 چربي اشباع) ، 0 كلسترول ، 83 ميلي گرم سديم ، 2 گرم كربوهيدرات (1 گرم قند ، 1 گرم فيبر) ، 1 گرم پروتئين. مبادلات ديابتي: 1 غذاي رايگان.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۳۸ توسط:123 موضوع: نظرات (0)

آموزش ترشي چغندر و فوت و فن آن

عناصر


3 پوند چغندر كوچك كوچك
2 فنجان شكر
2 فنجان آب
2 فنجان سركه سيب
2 عدد چوب دارچين (3 اينچ)
1 قاشق چايخوري ميخك كامل
1 قاشق چايخوري فلفل دلمه اي


جهت ها


چغندرها را بشوييد و تاج هاي اول را اصلاح كنيد. در اجاق گاز هلندي قرار داده و با آب بپوشانيد. جوش بياوريد. گرما را كاهش دهيد روي آن را بپوشانيد و بجوشانيد تا 25 دقيقه و 25 دقيقه منقبض شود. از آب خارج كنيد سرد. چغندر را پوست بگيريد و چهارم كنيد.
چغندر را در فر هلندي قرار دهيد. شكر ، آب و سركه را اضافه كنيد. ادويه ها را روي ضخامت دو برابر پارچه هاي پنير قرار دهيد. گوشه هاي پارچه را بالا بياوريد و با نخ ببنديد تا كيسه اي تشكيل شود. به مخلوط چغندر اضافه كنيد. جوش بياوريد. گرما را كاهش دهيد روي آن را بپوشانيد و 10 دقيقه بپزيد. كيسه ادويه را دور بريزيد.
چغندرها را با احتياط در 4 شيشه داغ 1 پيمانه تا 1/2 سانتي متر از قسمت بالا قرار دهيد. مايع گرم را با احتياط روي چغندر ملاقه كنيد و 1/2 در آن را ترك كنيد. فضاي سر حباب هاي هوا را برداريد و در صورت لزوم فضاي اصلي را با افزودن مخلوط داغ تنظيم كنيد. رينگ ها را پاك كنيد. درب وسط شيشه ها ؛ نوارها را تا زمان محكم شدن انگشت پيچ كنيد.


شيشه ها را با آب در حال جوشيدن درون ظرف قرار دهيد و اطمينان حاصل كنيد كه كاملاً با آب پوشانده شده اند. بجوشانيد. به مدت 35 دقيقه پردازش كنيد. شيشه ها را برداشته و خنك كنيد.
يادداشت ويراستار
زمان پردازش ذكر شده براي ارتفاعات 1000 فوت يا كمتر است. براي ارتفاعات تا 3000 فوت ، 5 دقيقه اضافه كنيد. 6000 پا ، 10 دقيقه اضافه كنيد 8000 پا ، 15 دقيقه اضافه كنيد 10000 پا ، 20 دقيقه اضافه كنيد.
ارزش غذايي
1/4 فنجان: 53 كالري ، 0 چربي (0 چربي اشباع) ، 0 كلسترول ، 44 ميلي گرم سديم ، 12 گرم كربوهيدرات (11 گرم قند ، 1 گرم فيبر) ، 1 گرم پروتئين. مبادلات ديابتي: 1 سبزي ، 1/2 نشاسته.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۰۸:۳۵ توسط:123 موضوع: نظرات (0)